Gå til innhold

Spørsmål igjen ang barnebursdag...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Guttungen fyller jo 4 år den 14 juli og jeg ønsker å holde barnebursdag for han med noen unger fra bhg bla og venner ognabounger... I bhg blir han feiret 19 juni, og i den forbindelse tenkte jeg å ha barnebursdagen 20 juni... Blir det dumt å ha barnebursdagen over 3 uker før han faktisk fyller? Ellers blir det jo langt utti august siden vi tenkte å ha dåp 9 august, så da blir det jo kræsj der også...

Innspill?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har akkurat samme "problem". datteren min fyller 4 19 juli. har i dag sendt ut innvitasjoner til selskap 20 juni...

Skrevet

Nei syns ikke det er dumt. Men kan du ikke ha bursdagen når han har da?

Eller er det fordi du tenker at de andre er på ferie da?

Skrevet

M**4 da har eg bursdag også ;) Ha bursdag nå det er like greit for ellers er "faren" for at folk er på ferie stor. Mamma har bestandig syns det var så dumt at eg hadde bursdag midt i felles ferien for det var så få som var heime :) Eg har aldri tenkt over det men mamma gjorde det.

Det spiller da ingen rolle om du feirar før eller i august. Gjer det som passar deg best!!!

Skrevet

Prylet: Vil feire det da for har nå i 3 år erfart at de fleste er på ferie... :-S Og for å få alt "samlet" tenkte jeg 20 juni var greiest siden han skal feires i bhg dagen før... Så ikke det blir så "stykkevis og delt"...

Juni og august tror jeg vil passe like dårlig, egentlig... 20 juni vil være ca 1 uke etter at lillesøster har kommet og i august vil bli kort tid etter dåpen... hehe Kanskje greit å ta det da en uke etter fødselen til lillesøster så kanskje han får følelsen av at fokuset er på ham...

Eller kan det bli mye styr så kort tid etter en fødsel? Ååååh! Jeg skal jo settes igang nå på fredag, liksom...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...