Gå til innhold

Kan noen gi meg et spark bak?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Snakk om latskap altså!

I dag har jeg fri. DEILIG! Småen er i barnehagen. Skulle ha ryddet litt i huset og vasket, men nå sitter jeg her på sofan og er såååå trøtt!

Er 20 uker på vei, men det er jo ingen unskyldning for jeg har jo ingen plager! Jeg får dårlig samvittighet hvis jeg er hjemme en hel dag uten å gjøre noe!

Nei dette går ikke an!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

høres ut som du selv gir deg et spark bak ;) hehe!

skulle egentlig sittet og lest statistikk jeg da men DET er umulig, så da får vi erge oss over det vi bør gjør men ikke gjør sammen ;)

Skrevet

hehe. Ja oki. da er du min unnskyldning.. Værtfall en liten stund til!

Skrevet

Eller så kan vi jo bytte på.. du ta deg av statistikk arbeidet mitt så får jeg ryddet litt hos deg ;) nei beste er vel bare å komme i gang og gjøre det vi skal, men dersom du er veldig lat i dag kan du jo bare slenge litt klær i vaske maskinen(går fort) og vaske over kjøkkenbenker og andre overflater.. også fort å gjør og det ser myyyye ryddigere ut:)

Skrevet

Ja du har rett.. Off..

Nei kom an! Lets do it!

Skrevet

Akkurat samme her... Har hatt fri flere uker, har ungen i bhg, men orker bare ikke..... Har så mye jeg skulle gjort! Men siden mannen min er så grei, klager han ikke selv om huset er et katastrofeområde. Derfor lurer jeg på å overraske ham med å ha ryddet litt og vaske do/badet til han kommer fra jobb. Har du noen du kan overraske kanskje? Bare begynn, og ta en ting om gangen, ikke lag deg noen stor liste, bare tenk at du i alle fall skal klare DET... og når du er ferdig, ser du om du er mer opplagt til å jobbe videre etterpå:)

Skrevet

Har dere merket at jo mere fri man har, jo latere blir man?

Jeg er sånn værtfall! Hvis jeg har vanlig dag og kommer hjem med småen ca kl fire, har jeg myye mer energi! Seyyer meg ikke ned, men rett på middag og rydder fort og grit! Men når jeg har god tid tar det såååå lang tid å komme igang!

Søvn avler søvn og! Hvis jeg har fri og sover til kl 12-13 DA er dagen ødelagt!

Skrevet

Kjapt spm anonym 12.47... har du ikke vsket doen på flere uker? :(

Det må man prøve å gjøre minst en gang i uka mtp på småbarn og bakterier.. men nå skal jeg PRØVE å logge av og lese litt statistikk.. mennn... skulle ønske jeg var en som liker tall! :P

Skrevet

Hehe, joda, vasker doen ca en gang i uka, og nå er det tid for å gjøre det igjen... Bare at jeg egentlig ikke gidder, men vet jo at jeg må;)

12.47

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...