Anonym bruker Skrevet 9. juni 2009 #1 Skrevet 9. juni 2009 Heisann, hver gang jeg er gravid fantaserer jeg om dette... ha sex med ett annet par... Noen som har hatt den tanken under svangerskapet? Noen som har gjennomført det*? hvordan var opplevelsen? Har snakket med samboeren min om dette og han tror ikke han ville vært med på det, jeg derimot er litt usikker, tanken på det e veldig opphissende:)
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2009 #2 Skrevet 12. juni 2009 Jeg og har tenkt på dette. Jeg tenner mest på tanken om at en annen dame skal suge mannen min mens jeg sitter bak han og holder rundt han og kysser han osv. Og andre veien. At jeg blir tilfredstilt nedentil av en annen mann mens jeg koser med min mann. At det bare er det fysiske fra de to andre, mens det intime fortsatt bare er mellom oss hvis dere skjønner... Har ikke tort å spørre mannen min om dette. Tror ikke han ønsker det. Og kan jo hende det bare er rare gravide hormoner som gjør at jeg har lyst.. Mulig det gir seg når svangerskapet er over...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå