Tiril_Sofie Skrevet 9. juni 2009 #1 Skrevet 9. juni 2009 har hørt at apoteket har armbånd som hjelper mot kvalme. noen som har prøvd? virker det?
ett til! Skrevet 9. juni 2009 #2 Skrevet 9. juni 2009 de heter seaband og jeg kjøpte de da jeg var på mitt kvalmeste og enda ikke ville si det til folk.kan ikke si at de har hjulpet meg så veldig,er fortsatt kvalm når de er på...men det er et spesielt akupunkturpunkt man skal treffe,så kanskje treffer jeg ikke akkurat dette..? de koster ikke all verden, så om du er nysgjerrig, så bare prøv!
mednr5imagen Skrevet 9. juni 2009 #3 Skrevet 9. juni 2009 jeg prøvde i mitt siste svangerskap, jeg synes det hjalp Brukte det både titt og ofte. Denne gangen har jeg rett og slett bare glemt de bort, men under en kjøretur for et par uker siden satt jeg å trykket på de samme pungtene med tommelfingeren. Det hjalp faktisk litt det og
Mamma_til_isabella Skrevet 9. juni 2009 #4 Skrevet 9. juni 2009 Jeg har prøvd det begge gangene jeg var gravid siden jeg var veldig plaget med kvalme.Og det funket ikke for fem øre.Var som å kaste pengene ut vinduet.Bedre med kvalmestillende....
squakky Skrevet 9. juni 2009 #5 Skrevet 9. juni 2009 Dette er "armbånd" med en slags knapp på. For at det skal fungere så må en treffe rett punkt og det er ikke alltid like lett. Det er et akupunktur punkt som ligger på midten av undersiden av armen, 2 tommelbredder fra håndleddet. En kan bruke visklæret på enden av en blyant f. eks å trykke med. Hold i 20 sekunder, slipp opp og gjenta. Gjør dette på begge armene. Du kjenner når du treffer punktet, det stikker litt og gjør litt vondt med en gang du treffer. http://www.yinyanghouse.com/images/pc_meridian.gif <-her er et bilde av hvor punktet ligger. Det er punktet kalt PC 6. Så det dette armbåndet gjør er rett og slett å holde på dette punktet for deg. Håper dette var nyttig info Og lykke til med kvalmen. Har selv ikke lagt så mye merke til det, og håper å slippe unna akkurat den delen;)
Gjest Skrevet 10. juni 2009 #6 Skrevet 10. juni 2009 Har hørt fra venninnen min at det var redningen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå