Anonym bruker Skrevet 9. juni 2009 #1 Skrevet 9. juni 2009 har hatt det inatt, og har det nå. vet ikke om jeg skal ringe føden og høre.. årker liksom ikke å ringe dit om det ikke er noe på gang... Noen som vet?
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2009 #2 Skrevet 9. juni 2009 glemte å skrive at jeg har hatt falske do-alarmer i flere dager nå. kommer ingenting ivertfall. er 2.gangs så burde vel egentlig vite det. føler meg en smule dum nå HI
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2009 #4 Skrevet 9. juni 2009 ring føden og hør, jeg har hatt mens lignende smerter i ryggen i en uke nå og legen trodde noe var på gang selvom jeg bare er 36+6. Kjenner det kun i ryggen og det varer et par timer. Magen knyter seg ikke og det kjennes ned i beina. I og med at du er i uke 39 er det like greit å ringe å høre Har hørt at maange "føler" de må på do også, kan jo være et tegn
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2009 #5 Skrevet 9. juni 2009 Jeg hadde menssmerter dagen før vannet gikk og riene startet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå