Gå til innhold

mensensmerter i uke 39...


Anbefalte innlegg

Skrevet

har hatt det inatt, og har det nå.

 

vet ikke om jeg skal ringe føden og høre.. årker liksom ikke å ringe dit om det ikke er noe på gang...

 

Noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

glemte å skrive at jeg har hatt falske do-alarmer i flere dager nå. kommer ingenting ivertfall.

 

er 2.gangs så burde vel egentlig vite det.

føler meg en smule dum nå:(

 

HI

Skrevet

ingen som kan svare?

Skrevet

ring føden og hør, jeg har hatt mens lignende smerter i ryggen i en uke nå og legen trodde noe var på gang selvom jeg bare er 36+6.

Kjenner det kun i ryggen og det varer et par timer. Magen knyter seg ikke og det kjennes ned i beina. I og med at du er i uke 39 er det like greit å ringe å høre :)

Har hørt at maange "føler" de må på do også, kan jo være et tegn :)

Skrevet

Jeg hadde menssmerter dagen før vannet gikk og riene startet ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...