Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så redd for at alt ikke er som det skal.

Ømme bryster har jeg ikke hatt i det hele tatt, men det hender jeg har ømme brystvorter om kvelden etter en dag med BH. Men veldig sjelden.

Jeg er fortsatt oppe å tisser om natten, men føler jeg ikke tisser så ofte om dagen (det varierer litt).

Jeg er ikke så ekstrem tørst lengre, som jeg var i uke 5/6.

Kvalmen kommer og går, men jeg synes den har avtatt noe.

Føler meg i perioder sliten, uopplagt og trøtt.

Føler meg mindre oppblåst / mindre mage.

Litt mer regelmessig avføring med litt merkelig farge (sennepsgul).

Har fortsatt litt mensmurring/menssmerte/mensfølelse. Det varierer fra dag til dag. Noen dager kjenner jeg det mer en andre. Andre dager kjenner jeg ingenting.

Litt stikkinger av og til nederst i magen, på siden og i underlivet.

Pga dette har jeg bestilt en ekstra UL om to dager. Jeg håper alt er i orden. Jeg er i dag 8+6. (Har to SA bak meg, det slipper ikke tak)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Glemte å skrive at brystene kjennes litt tyngre ut.

Skrevet

Har lest overalt at smptomer kommer og går...,gjennom hele svangerskapet faktisk!

Jeg er i siste dag uke 6 (7 imorra ),og har såvidt ømme pupper..ikke kvalm,menssmerter eller trøttere enn ellers..

Så det varierer..jeg tror det går fint for deg denne gangen,jeg!!klem

Skrevet

Ville bare gi deg en klem. Har ingen trøstende ord, da vi er i samme båt. Jeg er livredd for at det går galt igjen, overanalyserer symptomer eller mangel på dem. Jeg har UL om 2 uker, to laaaange uker! Lykke til på UL om 2 dager. Jeg skal ikke komme med betryggende ord til deg, fordi jeg vet, uansett hvor mange her inne sier at alt kommer til å gå bra, det gjorde det ikke hos meg. Jeg fikk en falsk trygghet av alle de betryggende meldingene her på BiM. Derfor ønsker jeg bare å gi deg en klem og varme tanker, ønsker at du får styrke til å komme deg gjennom denne tøffe perioden som heter 1. trimester. Håper du kommer gjennom den med en levende baby i magen, fordi det fortjener du!!

Skrevet

Utrolige kloke ord du skriver der Ula. For det er akkurat slik det er, man ønsker at alle skal si at alt går bra, men den vonde gnagende usikkerheten vil ikke slippe likevel, sårlig hos oss som har mistet noen ganger.

Derfor sier jeg også, masse lykke til og oversender klemmer i bøtter og spann:) Skal tenke på deg, og håper for din skyld at alt er bra, vi vil lykkes en gang alle sammen:)

Skrevet

Jeg er med på denne :D Masse lykke til & varme gode tanker går deg & spiren sin vei :D Lykke til på UL :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...