Bæ bæ lille lam:)™ Skrevet 9. juni 2009 #1 Skrevet 9. juni 2009 Hvilke typer bryllup hadde dere? Bare tenker om jeg skal gifte meg på nytt,så føler jeg at jeg har "brukt opp" kirkebryllupet..Eller? For tanken på å gifte meg hos byfogden virker ikke akkurat forlokkende:-)
Sol Skippertaksdronning Skrevet 9. juni 2009 #2 Skrevet 9. juni 2009 Nå har jeg bare vært gift en gang, men du trenger jo ikke ta byfogden da. hva med ute? f.eks på et historisk sted?
FanteGuri Skrevet 9. juni 2009 #3 Skrevet 9. juni 2009 Min mor har giftet seg tre ganger, alle gangene hos byfogden. Om man velger kirkebryllup eller vielse hos byfogden er jo egentlig et spm om religion. Er jo ikke slik at man har sviktet det man lovte ved første giftemål noe mer i kirken enn hos byfogden, eller? Synes rammen rundt det å inngå ekteskap nr. 2 burde være like bra som ved første runde, så gå for det beste!
Sjefsmegga Skrevet 9. juni 2009 #4 Skrevet 9. juni 2009 Reis heller bort å gjør det da. Ikke gift fler gang selv, men synes det er en ting man gjør en gang, det store bryllupet i hvertfall ;-)
Bæ bæ lille lam:)™ Skrevet 10. juni 2009 Forfatter #5 Skrevet 10. juni 2009 Bare dytter denne fram igjen jeg,er litt nyskjerrig;o)
Gjest Skrevet 10. juni 2009 #6 Skrevet 10. juni 2009 Første gang: marrengsbryllup (på 90-tallet, så ut som kakepynt) Andre gang: i utlandet. Inviterte venner og familie og veldig mange kom selv om de måtte betale turen selv.
Gjest Skrevet 10. juni 2009 #7 Skrevet 10. juni 2009 Jeg er gift (for første og forhåpentligvis siste gang;) og tenker litt som deg. Om jeg skulle gifte meg igjen så har jeg "brukt opp" kirkebryllup, og helt ærlig har jeg ikke noe behov for det heller (var mannens ønske, jeg ville ta det i utlandet, kun oss to). Så om jeg skulle gifte meg igjen, så hadde det vært min utkårede og meg, kanskje forlovere, i utlandet. All stillhet, ikke noe oppstyr.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 10. juni 2009 #8 Skrevet 10. juni 2009 det er så mange steder og så mange fine former for bryllup at jeg kan gifte meg massevis av ganger før jeg trenger og gjøre det samme to ganger
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå