Anonym bruker Skrevet 9. juni 2009 #1 Skrevet 9. juni 2009 her inne.jeg har et barn og går på trygd .håper jeg vil klare å jobbe etterhvert..mye negativt ved å gå på trygd .elendig økonomi.og jeg sitter på en måte på utsiden av livet..lever ikke..men lever litt mer nå etter jeg fikk barn..
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2009 #2 Skrevet 9. juni 2009 Jeg går på trygd.. Føler meg ikke på utsiden av livet, men føler meg litt lat når jeg hører om folk som jobber og tror at livet mitt er et piece of cake.. Jeg er jo trygdet av en grunn.. Ikke fordi jeg har så lyst.. Jeg skal tilbake i jobb en gang=)
Gjest Skrevet 9. juni 2009 #3 Skrevet 9. juni 2009 Jeg har jobb ut juli, men så er jeg arbeidsledig.Praktisk sett har ikke dette noen betydning for meg før til mai neste år når fødselspermisjonen min går ut, men da blir det sikkert en 2-3 mnd på arbeidsledighetstrygd før jeg kan jobbe igjen. Er veldig glad for at jeg er i stand til å jobbe, for de årene hjemme med barna og som student har lært meg at jeg ikke er en som egner seg for et liv utenfor arbeidsmarkedet i hvertfall. Skjønner godt at du føler deg litt "utenfor livet". Ikke er det noe greit med stram økonomi heller, det har vi også hatt i mange år nå siden jeg var student for inntil litt under 1 år siden. Lykke til med å komme deg i jobb igjen da! :-)
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2009 #4 Skrevet 9. juni 2009 i tillegg har jeg lite sosialt nettverk..lite venninder på min egen alder.å kjenner ingen med barn.men i dag føler jeg at jeg må presse meg ut med ungen.bare for å se folk.ikke bra for ungen heller å leve så isolert.
moota m storebror&lillebror Skrevet 9. juni 2009 #5 Skrevet 9. juni 2009 Jeg har jobb, men bare noen få timer i mnd. Pga at sambo er ukespendler, vi bor på gård og driver med sauer måtte jeg trappe ned på jobben når lillebror i vinter ble veldig syk og havnet på sykehuset. Etter det ble vi enige om at jeg skulle gå hjemme til neste vår, så skulle vi se situasjonen til lillebror an igjen da. Nå går jeg fra sambo og må leve på os. Håper jeg får meg en jobb snart jeg også. Håper det ordner seg for deg!! =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå