Gå til innhold

Endelig kom lille Theo til verden:)


Minesmå:)+en til!

Anbefalte innlegg

Endelig kom lille Theo til verden:) NYTT 11:45 9.06.2009

På lørdag 6/6, etter å ha gått 2 uker med 3-4 og så 5cm åpning kom jeg inn på sykehuset for sjekk hos jordmora mi. Hun ville kjenne om åpningen hadde blitt større, og joda, her var det 6 cm åpning og supermodent. Og jeg har ikke hatt vondt engang!!! Idet hun stripper meg, går vannet! Vi fikk sjokk alle mann og da var det ingen vei tilbake. Dette var kl. 16.20. Ble så lagt til regisrering og riene begynte så smått å komme...

 

Fikk badekar kl. 17.15 og lå oppi der med helt greie rier, som etterhvert bygget seg kraftig opp. Vi var helt alene, for jordmor hadde en annen fødsel med en student. Ca kl. 18 kommer jordmor inn igjen, og ber meg komme opp i sengen for å sjekke åpning, joda, 7-8cm åpning.

Fikk så plutselig ei superkraftig ri, og sa at jeg følte jeg måtte presse. JOda...5min etter siste sjekk kom Theo i rekordfart!... jordmor fikk akkuratt tatt på seg hansker, pappaen måtte ringe i snora og barnepleier kom inn i rommet idet Theo kom ut.... litt småpanikk, for ingenting var gjort klart.

 

Han ble født kl.18.20.

Vekt:3632g, hode 35cm og 50cm lang. helt perfekt:)

Men såååååå gøy nå! Kjapp og grei fødsel og nå er vi hjemme om koser oss:)

 

Lykke til til dere andre og snakkes på DIB:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer så mye! Snakk om drømmefødsel!! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gratulerer med lille Theo! Høres ut som du hadde en fin fødsel :) kose dere masse nå, dere har en kjempeflott og spennende tid foran dere :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...