LilleMy08 Skrevet 9. juni 2009 #1 Skrevet 9. juni 2009 Min datter på 1 år har ikke fått brystmelk siden hun var 7 måneder og mistet interessen fullstendig. Hun har heller aldri drukket av flaske. Ergo ikke fått i seg melk siden det. Er dette fullstendig helt galt av meg?? Og hvordan i all verden skal jeg få henne til å drikke kumelk nå? Og middag: der spiser hun fortsatt de 6 måneders glassene. Nekter å spise noe med biter i. Da bare spytter hun ut. Spiser brød riktignok. Noen som har noen gode tips til meg??? Begynner å bli litt frustrert!! Håper noen kan hjelpe meg! Takk
moota m storebror&lillebror Skrevet 9. juni 2009 #2 Skrevet 9. juni 2009 Lillebror sluttet å drikke mm av meg når han var 9 mnd, tok heller ikke flaske eller kopp. Det måtte læres. Han fikk heller ikke melk før han begynte på kumelk når han nærmet seg året. Hs sa ingenting om det så lenge han drakk vann. Han likte kumelk med en gang, var aldri noe problem å få han til å "like" det. Men snakk med hs hvis du bekymrer deg! =)
smily2 Skrevet 9. juni 2009 #3 Skrevet 9. juni 2009 våre tre små har ikke vært spesielt begeistret for ku melk, så de har fått en kopp/flaske med biola hver morgen til barne tv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå