Gå til innhold

Dre som har født barn med mye hår...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mistet barnet håret sitt eller gikk det bra? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det ble byttet ut :-) Altså de mistet det de var født med litt her og der, men fikk nytt og mindre dunete hår i stede.

Skrevet

Mista en del, ja, men ikke sånn at du såg hårdotter falle av akkurat. Det nye vokste inn innimellom, så han ble ikke snau...

Skrevet

"gikk det bra?" Det går vel bra uansett om de mister det eller ikke?

1. mann: moderat mengde hår, mistet en del.

2. mann: masse tykt, nesten sort hår, mistet ingenting

Skrevet

Hos førstemann vokste det bare videre.

Men det som kom ut etter fødselen var mye lysere så det så ut som han hadde ettervekst etter å ha farget det, he he.

Hos andrejenta dyttet nytt hår ut det hun ble født med.

Så det meste av håret ble byttet ut, men hun var aldri skallet.

Skrevet

Slet av en flekk i bakhodet, men ellers bare fortsatte det å vokse (Flekken ble borte så fort hun begynte å sitte).

Skrevet

Var jo ikke sånn jeg mente det da ;) Jeg er litt dårlig på å si ting riktig, men mener aldri noe vondt.

Skrevet

Hehe, må flire litt av spørsmålet om det gikk bra jeg også:)

Mineto gutter er født med veldig lite hår, men det går bra med begge to:D

Gjest ✿biss med twins✿
Skrevet

Ene tvillingjenta hadde ikke mye hår, men langt hår! ( litt gøy når de kom i uke 29 ) En lang hentesveis hadde hun. Og den beholdt hun:-) Til jeg tok den.

Skrevet

Største jenta hadde myyye hår da hun var født, hun mistet litt av det men ikke mye, så ble led lysere. Var helt svart da hun var født, nå er det helt lyst.

Minstegutten hadde også mye hår da han ble født, han mistet alt og var nesten helt skallet da han var 1 år. Nå er han 3 og har tykt, mye og litt krøllet hår:)

Skrevet

Begge er født med masse tykt svart hår og ca 6-7 mnd var det ikkenoe igjen.Det som kom tilbake var helt lyst og langt fra tykt.hehe

Gjest Mylian&A.V+2til:-))
Skrevet

Hun mistet det aldri, hun ble født med langt og stort mørkt hår, det gikk fra å være mørkt og stor til å bli blondt og stort.. Litt tynnere i en periode men ja, det gikk bra. :)

Skrevet

1. Født med masse svart hår. Idag har h*n masse blondt hår.

2. Født med masse gyllent brunt hår. Idag har h*n masse kastanje farget hår. Men endel tynnere enn 1.

Begge fikk den berømte månen da de var noen mnd, men det vokste fort ut igjen. ;)

Skrevet

Han ble født med masse mørkebrunt hår, og mistet ingen ting. Bortsett fra en flekk i bakhodet;)

Han er nå tre år, og får stadig lysere hår, så nå er han nesten Emil-blond. Men det er det "samme" håret.

Skrevet

Mistet ikke noe særlig nei, men vi måtte klippe av babydunet da hun var ca 9 mnd, da hadde hun fått mye tykkere hår, så de ytterste tuppene måtte klippes:)

Hadde masse svart hår, men når det vokste ble det lysere og lysere. Hun hadde mellombrunt hår da hun var rundt 1 år:)

Skrevet

Her ble minsten født med MASSE sort glatt nydelig hår... håret ble etterhvert byttet ut - og i den prosessen ble det merkbart tynnere på sidene, på toppen var det fremdeles masse hår:) Alt babyhåret skal jo byttes ut:) Nå er han snart 15 måneder og har tjukt hår med korketrekkere!

Skrevet

BEgge mine født med hår, men ble helt "snau" ja..Jenta fikk etterhvert lyse krøller. Er nå uten krøller, men med tykt nordisk hår.

Gutten blir to, og har fortsatt bekymringsverdig "høyt" hårfeste ;o)...Men det har jeg også, så han arver nok mamma sitt hår..Ikke tynt men heller ikke fyldig,- nordisk hår :o)

Men fine er de begge to :o)

Gjest Bjørnen Collargol
Skrevet

Jenta mi har hatt mye hår hele tiden. Noe har jo blitt slitt bort, men her har hun blitt klipt helt kort på pannluggen 2 ganger pga hun hadde håret i øynene...

Skrevet

Hadde mye hår, og det ble bare lengre med tiden uten at han mistet det.

:o)

Skrevet

Begge er født med mye hår og begge har slitt av seg endel i nakken, men beholdt resten :P Det vokser raskt ut igjen da;)

Skrevet

Ingen av mine mistet håret. Hu mellomste ble født med mest og lengst hår. Hun er blir 3 nå i juli og har hår ned til rompa;) Hun heter foresten Olivia;)

Skrevet

Nei, det ble bare lengre :) Han ble født med masse svart hår som med tiden har blitt mørkebrunt.

Skrevet

Håret ble byttet ut sakte og umerkelig her også. Småen var født med kullsvart hår og i løpet av det første halvåret hadde han lyst hår i stedet :-)

Skrevet

Poden her ble født med svart hår med skikkelig lengde på "hanekammen" og "hockey". Det bare vokste (ble litt lysere etter noen mnd), han har ikke mistet noe i det hele tatt :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...