*Rutletutt* Skrevet 9. juni 2009 #1 Skrevet 9. juni 2009 Jeg eeeeelsker peoner - er så nydelige! Ellers liker jeg godt gammelsagse roser og stephanotis (vet ikke hva de heter på norsk, men jeg hadde de i brudebuketten min og syns de er så skjønne) ser ut som små hvite stjerner.
Gjest Skrevet 9. juni 2009 #3 Skrevet 9. juni 2009 Forglem-meg-ei eller hva de nå heter. Bitte små blålilla, ufattelig søte! :-) Har også sansen for orkideer, synes de er kule, litt som katteutgaven av blomster liksom.
Sjefsmegga Skrevet 9. juni 2009 #4 Skrevet 9. juni 2009 Veldig glad i Klematis og roser, og da helst store gamle rosebusker med lyserosa fylte velduftende roser. Hva de heter aner jeg ikke, de har stått her trolig i 50år, enorme busker.
Norwegian by injection Skrevet 9. juni 2009 #5 Skrevet 9. juni 2009 Gardenia. Den dufter "Florida", he he!
Iselilja Skrevet 9. juni 2009 #6 Skrevet 9. juni 2009 Peoner er nydelige! Men min absolutte favoritt er roser. Historiske roser og Austin-roser med sterk og frisk duft. Det er alltid deilig å ta inn nydelige roser fra egen hage, når huset er ryddig og nyvasket og dufter av grønnsåpe og gjærbakst!
Gjest ✿biss med twins✿ Skrevet 9. juni 2009 #8 Skrevet 9. juni 2009 Syriner fordi de lukter så godt, liljekonvall er nydlig. Ellers store liljer og orchideer. Også er det flere jeg syns er veldig vakre, men som har så fantastisk vanskelige navn..
cherry coke Skrevet 9. juni 2009 #9 Skrevet 9. juni 2009 Forglem-meg-ei er nydelige! Liker ellers de fleste blomster, men ikke nelliker (minner meg om begravelse og sorg).
Himmel og hav Skrevet 9. juni 2009 #10 Skrevet 9. juni 2009 Peoner er noe av det lekreste jeg vet! Ranunkler faller litt i samme kategori, men i hagen er jeg liker jeg også godt akeleier, de er så elegante, og astilber som er så robuste og flotte. Men det er til syvende og sist lite som kommer opp mot et tre fullt av epleblomster - da blir jeg helt salig av skjønnhet :-)
Mammaen til 2007jenta Skrevet 9. juni 2009 #13 Skrevet 9. juni 2009 liljer, roser, orkideer og hortensia
Endelig mor til 2<3 <3 <3 <3 Skrevet 9. juni 2009 #14 Skrevet 9. juni 2009 Liljekonval, Linnea, forglem meg ei,
Gjest Skrevet 9. juni 2009 #15 Skrevet 9. juni 2009 Iris står i blomst her nå, flotte og ranke og utrolig skjønne
nicknavn Skrevet 9. juni 2009 #16 Skrevet 9. juni 2009 Liljer, peoner, cala, ridderstjerne, løytnanshjerte, svibler, huff har så mange favoritter at dette ble vannskelig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå