LilleTrille med en tulle Skrevet 9. juni 2009 #1 Skrevet 9. juni 2009 Jeg syntes det er så dårlig utvalg i den minste str til babyene. Finner sjelden noe jeg syntes er ekstra fint/praktisk osv til de som er nyfødt. Jeg har masse 56 som jeg har arvet og kjøpt, men altfor lite i 50. Vet at H&M har noen fine dobbelpakker, men vil jo ha litt annet å velge i de 3 første ukene. Jeg får ikke et veldig stort barn, så vet jeg kommer til å trenge litt 50;) Noen gode tips til butikker eller nettbutikker i en litt koselig prisklasse?
Gjest Skrevet 9. juni 2009 #2 Skrevet 9. juni 2009 Exit har mye fint, altså name-it-serien, og de går ned til str 50. Har sett "mye" i str 50 hos dem i hvertfall, men jeg har ikke kjøpt noe siden min mest sannsynlig blir rundt 4 kg. Prisen der er mye den samme som på billigkjedene, litt dyrere (f.eks 80 kr for en body i stede for 60 kr), men jeg synes kvaliteten er vesentlig mye bedre! :-)
Én til Skrevet 9. juni 2009 #3 Skrevet 9. juni 2009 Cubus og Lindex synes jeg har mye fint i str 50. Spesielt joggebukser, sparkebukser og omslagsbodyer :-)
LilleTrille med en tulle Skrevet 9. juni 2009 Forfatter #4 Skrevet 9. juni 2009 Jeg liker ikke så veldig godt Lindex sine babyklær- altså designet=P Men har ikke sjekket Cubus enda. Jeg har vært innom Name-it butikkene mange ganger=) De har mye fint og enig med deg Alva at prisene er greie. Jeg har ikke kjøpt noe selv enda, begynner etter siste UL i uke 35 tenker, er i uke 33 nå. ( Har arvet mye greier, men lite str 50) Men ville bare se om noen hadde noen gode tips som jeg ikke har fått med meg=) Takk for svar.
Dobbelt prinsessemamma Skrevet 9. juni 2009 #5 Skrevet 9. juni 2009 Med mindre babyen blir veldig liten er det ikke lenge du bruker størrelse 50. Jeg hadde kun noen få bodyer med det sist, og de er faktisk veldig lite brukt. Kan helller bruke litt større, dvs 56 og heller brette litt opp. Ellers er det veldig forskjellig størrelse på de ulike butikkene. Lindex er f.eks små i størrelsen, mens Cubus, HM og Name-it er ganske store i størrelsene. Så om du f.eks kjøper noen ting på Lindex i str 56 er det som str 50 på de andre.... Iallefall min erfaring for 3 år siden...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå