muy muy feliz!! Skrevet 9. juni 2009 #1 Skrevet 9. juni 2009 Hva kan man gjøre? Lille sprell på 8mnd er lys våken halv fem (legger seg veldig fint i 1830-19tiden). Tydelig ikke uthvilt for holder max 2 timer før det trengs en halvtimes lur, men vil virkelig ikke sove. Virker ikke spesielt sulten heller. Har prøvd å amme og legge sprell tilbake i senga (eller ikke amme og bare la han ligge), og sitte der inne. Det har resultert i "prat" og latter til den går over til gråt. Har prøvd dette i opptil en time, men det sliter oss jo alle mye mer ut enn å ta han opp.. Føler meg ganske rådvill nå, håper noen har noen gode tips å komme med for å forlenge natten en times tid!!
LilleBjella Skrevet 9. juni 2009 #2 Skrevet 9. juni 2009 Vi har hatt perioder der tjukken har våknet tidlig, og forblitt våken. Jeg har løst det på følgende måte: Han våknet som din, halv fem mange dager på rad. Ganske nøyaktig. Jeg satte klokka mi på 04:15, og ga han da et drømmemåltid. Det har hatt litt varierende hell. Noen ganger har han bare sovet en time til, og noen ganger sov han to timer til. Men jeg blir kvalm bare av tanken på å stå opp fire, et eller annet, så det var verdt det. Nå har han tydeligvis en tidlig periode igjen. Virker som om han våkner tidlig de gangene han er plaget av tenner og sykdom. Når det går over, sover han gjerne til sju igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå