Turbotrollet & Lille Sprell♂ Skrevet 9. juni 2009 #1 Skrevet 9. juni 2009 Inspirert av artikkelen på klikk.no http://www.klikk.no/foreldre/foreldrerollen/article468970.ece Har barnet ditt gjort noe som fikk deg til å rødme??
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2009 #2 Skrevet 9. juni 2009 Gutten min sa i barnehagen for en god stund siden at mamman brukte å ha bremsespor i trusa, hehe... Han hadde da tidligere sett meg sitte på do med mensebind i tusa... DET syntes jeg var litt flaut! Var rask med leveringen den dagen ja HAHAHA....
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2009 #3 Skrevet 9. juni 2009 Sønnen min er 2,5 år, og har i de siste månedene vært svært opptatt av de ytre forskjellene på mann og kvinne. Det var derfor stor stas da vi gikk inn på butikken her forleden, og sønnen min ropte gang på gang: "mamma har store hoppe-pupper!" Tror aldri jeg har fått så mange sleske blikk fra fremmede mannfolk før *blush*
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2009 #4 Skrevet 9. juni 2009 Det var et eller annet jubileum på søndagsskolen barna mine gikk på, og vi skulle gå i tog i byen. Jeg er oppvokst i et kristent hjem og synes at søndagsskole var en fin ting, faren er helt omvendt,og de er ikke oppdratt spesiellt kristent heller. Så underveis skrek datteren min mens hun sprang ut av toget "vil ikke gå her, jeg er ikke kriiisten!!!!" Da var jeg flau da. Hun 6 og dette er 11 år siiden
prekæs Skrevet 9. juni 2009 #5 Skrevet 9. juni 2009 Har vel nevnt det før. Eldste fortalte høyt og tydelig på venteværelse hos legen at pappan satt i fengsel. Bare løgn og fri fantasi.
Gjest Skrevet 9. juni 2009 #6 Skrevet 9. juni 2009 Har en del av dem. Mest fra eldstemann. Både som liten da han høyt og tydelig sa "fitte!" til en dame som satt på sandkassekanten der han kjørte lekebilen sin (han vr 2 år og mente "flytt deg!") og som eldre. Siste var for noen uker siden. Da hadde vi snakket med ham om at man ikke skal si høyt at man mener andre mennesker er tykke, da basert på en annen småpinlig begivenhet når han sa sin hjertens mening uten å tenke seg om. Vi forklarte at de det gjaldt da kunne bli lei seg. Så var vi altså i en butikk og det kom inn en veldig overvektig mann, virkleig diger. Sønnen min så på ham med store øyne og så ut for at han skulle til å si noe, så jeg fortet meg å si "sssh!" til ham og riste advarende på hode, hvorpå guttungen med vedig høy hviskestemme (type alle kunne høre hva han sa) sier til meg "jammen mamma, jeg skulle jo bare si at jeg IKKE skal si hvor drittfeit han var enda han er det, fordi da kan han jo bli lei seg!". Kjente meg ganske rød i ansiktet da ja, hehe... Tok en ny samtale med ham etterpå hvor jeg også la til at å hviske såååå høyt ikke er noe videre diskret ;-)
moota m storebror&lillebror Skrevet 9. juni 2009 #7 Skrevet 9. juni 2009 Jeg har ingen sånne megaflaue som jeg kommer på. Men når storesøster var 3 år, gikk det vel på en måte opp for henne at lillebror hadde tissefant. Vi tok praten med henne om at gutter har tissefant og jenter har tiss. Så hun gikk rundt i bhg og i nabolaget og fortalte at lillebror hadde liten tissefant og far hadde stor tissefant.
Gjest Skrevet 9. juni 2009 #8 Skrevet 9. juni 2009 Kom forresten på en råbra en fra sønnen til en venninne, han var da 6 år. Min venninne hadde ham med seg i svømmegarderoben. Siden det er sånn halvprivat svømmehall og hun ikke trodde det kom til å komme noen andre likevel på den tiden på døgnet så derfor fikk han være med henne i stede for å gå alene i guttegarderoben. Når de var ferdig kom det likevel en dame til. Denne kledde helt usjenert av seg og sønnen til min venninne ble stående fascinert å stirre på damen før han plutselig peker på brystene hennes og spør: "Du, hvorfor er de der helt der nede på magen, skal ikke liksom de være litt lenger oppe?".
Turbotrollet & Lille Sprell♂ Skrevet 9. juni 2009 Forfatter #9 Skrevet 9. juni 2009 Kom på en liten historie om tanteungen min jeg Husker ikke hvor gammel hun var, men muligens rundt 3 år. Var vel sikkert første gangen hun oppdaget at det fantes mørkhudete mennesker. Vi var i butikken og hun la merke til to damer fra Sri Lanka. Og utbrøt (ganske høyt): "Se svarte dama, mamma. Hun er SKIKKELIG svart altså"
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2009 #10 Skrevet 9. juni 2009 En jeg kjenner som jobber i barnehage fortalte denne: det kom en ganske så stor dame for å hente dattera si en dag, da peker en gutt på henne å sier "Åååå sååå stor mage du har!" Heldigvis så svarer damen "hehe, ja jeg har baby i magen" Da hun snur seg for å gå igjen gisper gutten høyt "HÅÅÅ har du baby i ROMPEN og??!" Haha! Stakkers dame da..
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2009 #11 Skrevet 9. juni 2009 Gutten min pekte på en ganske mørk mann å sa "Se på han da mamma! Han har solt seg masse" Han har flere ganger sagt "se den rare damen/mannen da" Dette er pinlig!
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2009 #12 Skrevet 9. juni 2009 Hehe for noen år tilbake passet jeg på en nydelig jente på 4 år. Hun gikk i barnehagen til vanlig og var veldig opphent i forskjeller på gutter og jenter. Så hadde hun fortalt til de voksene og barna der at gutter hadde utover tiss og jenter innovertiss, Og videre fortsatt med at pappa han hadde stort tiss, men bestefar HAN hadde KJEMPE stor tiss. Hehe, nå skal jeg påpeke at hun hverken hadde sett faren eller bestefaren naken, men pappa var jo større en guttene i bhg så hans tiss måtte jo være større og siden bestefar var en stor bamse god og rund for å si det sånn så måtte tissen stå i forhold til kroppen hadde hun funnet ut. Den samme jenta hadde ved en levering i bhg, spurt den mannlige assistenten om han ikke var enig i at mamma hadde kjempeflotte pupper. Hehe jeg lo godt når jeg fikk høre disse historiene den jenta kunne virkelig få sagt det. Og skjønner at det fort kunne bli flaut for mamman ja og alle andre voksene rundt henne. Gleder meg til mine barn kommer i den alderen du.... hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå