Gå til innhold

"Skjegg"!??? !

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så meg i speilet i et prøverom her om dagen og oppdaget at jeg har fått "skjegg"! Kan ikke huske at jeg har hatt så mye hår i ansiktet tidligere. Har hørt med venninner og ingen som har lagt merke til det (sier de ihvertfall) men jeg synes virkelig ikke det er pent. Noen andre som har fått mye ansiktshår etter at de fikk barn? Går det bort eller? Vil jo ikke ha "skjegg" resten av livet heller...

Hjelp..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alle har vel dun i ansiktet? Kanskje det var lyset i prøverommet som gjorde at du så det så godt? Skjegg er jo heller ulekkert på en dame=) Så du kan jo vokse det bort?

Skrevet

Joda alle har jo dun i ansiktet og det er ikke lange stive hår men synes liksom at dunene hadde blitt så lange og mange. Synes ikke jeg kan begynne å vokse hele ansiktet heller.

Skrevet

jeg fikk mer hår i ansiktet når jeg var gravid med emma,masse hvite små hår på kinna hehe,men det gikk bort! Takk og lov for det hehe,for jeg fikk masse!

Skrevet

Jeg fikk antydning til bart da jeg gikk gravid med jenta mi. *rive seg i håret* Klarte ikke gå rundt uten å gjøre noe med det, så jeg fant frem en pinsett og nappet bort de hårene som hadde blitt litt for mørke. Hvis det bare er lyst dun du har er det ikke så farlig, men du kan jo bruke pinsetten til å tynne det ut litt?;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...