Anonym bruker Skrevet 9. juni 2009 #1 Skrevet 9. juni 2009 Fikk litt små-panikk her... Skulle ta tempen på snuppa. men så gadd jeg ikke ta av hele bleien, siden den ikke trengtes å skiftes. Så jeg dro den bare til siden. Snuppa er ikke så gla i dette, så hun kniper rumpeballene litt sammen, dermed ser jeg ikke så godt akkurat hvor jeg stikker. Virket som at hun syns det var litt ubehagelig, men det syns hun jo alltid. Vet egentlig ikke helt hvorfor jeg tror jeg tok feil hull, men syns etterpå da jeg sjekket at hun virket littegrann rød innenfor kjønnslppene... Bare livredd for å ha puttet noe inn i skjeden hennes. det har ikke kommet noe blod i bleien da. Og det hadde det vel gjort hvis jeg stakk feil? tenker jomfruhinna og sånt...?
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2009 #2 Skrevet 9. juni 2009 Kanskje lurt å ta av heile bleia og følge med på ka du driver med????? Herregud for idiot-fakter...
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2009 #3 Skrevet 9. juni 2009 Det er vell ingen krise da, om du virkelig målte i feil hull! Men ta av bleia ordentlig neste gang
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2009 #5 Skrevet 9. juni 2009 Pleier å gjøre det da, men skulle liksom være rask og effektiv... Er kanskje ingen krise, men føles veldig ekkelt og rart om jeg skulle ha putta termometeret oppi der da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå