Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei=) fikk satt inn to egg på lørdag,, ett delt i to ett delt i 4,,,,å i dag får jeg vite om mine andre tre blir frys,,,,,,lørdag merkte jeg ingen ting, 2 dag (søndag) fikk jeg smerter nedntil, akkurat som om noen drev å rev å slet, de blir borte men så kommer d plutselig som ett krafti rykk(stikk),,,å de gjør de i dag også,,, så nå har jeh hatt de slik i tre dager, noen andre som har hatt de slik,,, uannsett gravid eller ikke,????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Hvordan er det med deg i dag? Jeg har det ganske på samme måte som deg. Fra i går har jeg fått vedlig oppblåst og stinn mage, og øm. føles som om jeg er veldig støl, uten å ha trent, samt en "hold"-følelse i siden. Ømt og strekke magen også. Lurer på om dette kan skyldes hormonene?? Noen som vet, gravide eller ikke? Fikk også forresten satt inn egg på lørdag.

Skrevet

i dag er jeg på rugedag 6 med innsettings dagen,,,, puppan e vældi øm, ha måttæ tiss heile tiæ opp om nattæ å greier, veit ikke om de er hormoner eller hva,,,, avåt litt mensn murringer, men ellers kjenner jeg ingenting,,,,

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...