Gå til innhold

Har du en hobby? Hva i så fall?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg harvenninner som elsker å lage kort, scrappe ol - jeg liker det selv, men vil ikke si at det er en hobby for meg...men jeg vel gjøre det mer enn 1 gang i halvåret for å kalle det en hobby , he he;o)

Jeg vil si at jeg har baking som hobby - elsker å bake og å prøve ut nye oppskrifter.

Videoannonse
Annonse
Gjest ✿biss med twins✿
Skrevet

Sånn praktisk hobby så tegner jeg..mye blyanttegning. Har malt dørskilt og postkasser når jeg har hatt tid:-)

Ellers har jeg begynt å spille squash..hobby og hobby, er vel mer morsom trening:) Også skal jeg begynne på boksing etterhvert! Det blir en morsom hobby / fritidsaktivitet

Skrevet

Ja, tegning er gøy, det gjorde jeg mye før jeg fikk barn;o) har liksom falt bort i fra det, men skulle kanskje tatt det opp igjen?;o)

Trening er gøy, ja - jeg er veldig glad i å trene...men har nå treningsforbud pga spiseforstyrrelsen min...:o( He, he - ironisk at jeg som har spiseforstyrrelser elsker å bake da;o)

Skrevet

Om musikk og film er en hobby så=)

Jeg elsker musikk, og kan sitte alene og høre på musikk i timesvis, kun lytte=)

Er også en lidenskapelig filmelsker.

Ellers går jeg mye på fjellet, men vet ikke helt om det er en hobby? Godt er det iallefall=)

Skrevet

He he har vel fått sauehold som hobby trødd nedover hodet nå når x-sambo har ukespendlet i 1 år =)

Men når jeg nå flytter vil jeg ta opp hobbyen med å pussle, 500 og 1000 brikker liker jeg. Har ikke plass til større med 2 små barn i en liten leilighet i alle fall.

Liker også og lage mat, og kaker. Lager gjerne kaker for andre i familien til selskap og slik. Slipper og spiser alt selv da =)

Skrevet

Å jada - jeg vil kalle det hobbyer;o) jeg elsker å lese bøker og se gode filmer også, så jeg vil plusse det på listen min;o) Kommer liksom på mer etter hvert, he he

Skrevet

Sauehold? he he:o) ja, er akkurat som meg med baking du da, jeg syns det er så kjekt å bake noe å ta med i besøk, for jeg spiser det skjelden selv;o)

Gjest ✿biss med twins✿
Skrevet

Ja, bøker! Elsker å lese. Men får ikke såå mye tid til det nå..rart med det;)

Hvis jeg tegner så er det litt på kveldstid og plutselig er det natta

Skrevet

Jeg elsker å lese bøker, men pga svimmelheten min nå for tiden klarer jeg ikke det...ordene bare svømmer:o( Holder på å kjede meg i hel...får kanskje bake litt da, he he;o)

Skrevet

Sauehold ja =)

Vi kjøpte gård sammen, og etter nesten 2 år kom sambo (x-sambo nå da) på at han skulle bytte jobb og ukespendle, så jeg har i hverdagen tatt meg av sauer og lam. Det var gøy i begynnelsen he he =)

Jeg må jo innrømme at jeg spiser både kaker og bakeverk selv også, men burde ikke pga vekta. Så derfor baker jeg og tar med til andre =)

Skrevet

Ja, jeg smaker jo selvsagt på det, men liker helst at andre spiser baksten min - he he, "farlig" å komme på besøk her, da får man ikke går før man har spist masse kaker, haha:o)

Skrevet

Min hobby er trening. Eeeelsker å trene ;-)

Skrevet

Jeg er nok den dølleste her: min hobby er å studere... Tar ymse fag på universitetet, leser hjemme og tar eksamen når det passer meg. Har ørten vekttall/studiepoeng som ikke angår den egentlige utdannelsen eller jobben min... Er bare vitebegjærlig :)

Skrevet

Det er faktsik ganske vanlig at de med spiseforstyrrelser liker å bake og lage mat. Jeg har en venninnene som har hatt spiseforstyrrelser, hun lagde de deiligste retter og bakster, hun likte så godt å se på når vi andre spiste:)

Hm, hobby. Jeg elsker å gå på fjellet og gå lange turer helt alene, ikke akkurat en hobby da. Så elsker jeg å spille piano og synge, det gjør jeg ofte.

Skrevet

Jeg elsker å male !!

Skrevet

Nei, jeg har ikke noen hobbyer... Ikke nå lengre...

Men før jeg fikk barn drev jeg aktivt med teater, musikk (sang og piano) og med antirasistisk arbeid for Røde Kors. Jeg drev også litt med dans.

Nå fylles dagen med studier, barn og husarbeid, men jeg liker det da, så det er greit;)

Men når ungene blir store, da skal jeg begynne å synge i kor, spille teater og scrappe :-D

(Jeg kom forresten på at jeg holder masse på med håndarbeid, og det må vel kanskje være en hobby? Jeg strikker det meste, og syr kjoler og Mei Taier... Hm... Men det er jo en ganske ensom hobby da. Ingenting utenom hjemmet, altså...)

Skrevet

Trening er min hobby :) Endelig har jeg fått begynt igjen! Elsker det :D

Skrevet

Har mange, må velge mellom sy+vinklubb, så vet ikke ennå:)

Skrevet

Hekling og hage er mine hobbyer. Og lese bøker når jeg har tid vel og merke.

Skrevet

Jobb og hobby glir over i hverandre for min del. Mat, tegneserier, film, musikk, foto, interiør og bøker er høbbyer for meg, og jeg tjener vel greit med penger på det også.

Skrevet

Ja, det må jo være drømmen:o) Nå ble jeg veldig nysgjerrig på hva du jobber som...;o)

Skrevet

Jeg lager kort.. Synes det er kjempe gøy =) Blir gjerne ett par kort hver gang jeg lager, og det blir ca ett par-tre dager i uka..

Skrevet

Jeg driver med forskjellig håndarbeide, mest søm og strikking for tiden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...