Lille My 17.05.08 Skrevet 9. juni 2009 #1 Skrevet 9. juni 2009 Hei, Jenta mi på 13 mnd har i 2 uker nå hatt små nupper og utslett på ryggen og litt på magen..... Utslettet går IKKE bort når jeg trykker på det, og det er det som bekymrer meg..... Hun har vært litt forskjølet nå i et par dager, feber på 38.5 på det høyeste, eller "vanlig" forskjølet.... Bedre nå og matlysten og drikkelysten er på vei opp igjen.... Er det noen som har peiling på om dette er noe jeg bør få undersøkt???
moota m storebror&lillebror Skrevet 9. juni 2009 #2 Skrevet 9. juni 2009 Du burde ringe lege eller hs og spørre. Lykke til =)
tvkrus Skrevet 9. juni 2009 #3 Skrevet 9. juni 2009 mollusker? helt ufarlig http://www.pasienthandboka.no/default.asp?mode=document&documentid=1623 er di født 17 mai ? det er min gutt.
Lille My 17.05.08 Skrevet 9. juni 2009 Forfatter #4 Skrevet 9. juni 2009 Nei jeg tror ikke det er det du nevner.... De er mer røde enn hudfargede..... Men takk uansett..... Ja, jenta mi er født på 17 mai.... :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå