*Lissi* Skrevet 9. juni 2009 #1 Skrevet 9. juni 2009 Har endelig fått vesla til å drikke vann av flaske, men nekter å drikke mme. Har kun prøvd nan sin. Smaker alle mme likt, eller er det verdt å prøve en annen type? Hun er forresten snart 9 mnd.
Ella78 m/ A&M Skrevet 9. juni 2009 #2 Skrevet 9. juni 2009 Ja, de smaker forskjellig syns jeg. Junior har drukket Hipp siden han var ca 2 uker gammel, og han vil IKKE ha NAN (selv om det var det han drakk de første ukene av livet, mens vi forsøkte å amme i tillegg), som heller ikke jeg syns er noe god. Hipp smaker akseptabelt for meg, han ELSKER den... (han er 10 mndr nå).
-MtG- Skrevet 9. juni 2009 #3 Skrevet 9. juni 2009 Vår nektet å ta flaske når han var helt liten. Vi hadde da nan. Den smakte jo helt forferdelig!!! Og luktet æsj. Så prøvde vi Hipp og flaskenekten varover etter noen dager. Hipp smaker jo godt. Nesten som vanlig varm melk:)
Sjefsmegga Skrevet 9. juni 2009 #4 Skrevet 9. juni 2009 Som andre foreslår, forsøk med Hipp, men husk da på å gi tran i tillegg. Tviler på at Hipp er tilsatt omega3 og 6 på samme måte, for det er det som gjør at Nan lukter og smaker som den gjør.
2 keisere Skrevet 9. juni 2009 #5 Skrevet 9. juni 2009 Her ser det også ut til at Hipp sin mme er den som faller best i smak. Hipp har endret sammensetningen av sin mme og har nå også tilsatt omega 3 og 6 slik som Nan har. Se link: http://www.hipp.no/subpage.aspx?id=152
*Lissi* Skrevet 9. juni 2009 Forfatter #6 Skrevet 9. juni 2009 Da får vi prøve Hipp da:-) Takk for svar!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå