Gå til innhold

Lovefilm kampanjen på buzzador

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må man velge betalingsmåte for å få registert seg? Trodde ikke det kostet noe når man fikk det gjennom buzzador?

Jeg får ikke lage filmliste uten å velge betalingsmåte.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du fått bekreftelse at du er med da, eller bare invitasjonen?

Skrevet

He he fikk mail om at jeg tilhører de Buzzadorer som har kommet med i kampanjen for Lovefilm.

Skrevet

Ser at jeg også har fått denne mailen nå, men har ikek prøvd å registrere meg enda. Det får bli kveldsprosjekt.

Regner med at du gikk gjennom linken i mailen da du prøvde.

Skrevet

Ja jeg hadde både mailen og siden på linken oppe på hver sin side og byttet side for å lese, og gjorde akkurat det som sto i beskrivelsen. Men for å registrere meg måtte jeg velge betalingsmåte.

Skrevet

Det samme skjer med meg, så jeg sendte mail til support. Har ikke fått svar enda...

Skrevet

Ok kan du sende meg en pm hvis du får svar?

Skrevet

Kan dere legge ut svaret her?

Jeg lurer også på dette.

Skrevet

Jeg har også fått denne mailen, og registert meg. Det står øverst når du skal velge betalingsmåte at selv om du får denne mnd gratis må du velge betalingsmåte for at du senere skal få filmer, dersom du velger å fortsette abbonementet etter kamanjen og som en forsikring for filmene du mottar nå.

Skrevet

"Du betaler ingenting hvis du avslutter abonnementet innen utløpet av din introduksjonsperiode. Avsluttes ikke introduksjonsperioden innen denne fristen går filmpakken automatisk over til den av LOVEFiLMs filmpakker du har valgt, etter ordinære priser og vilkår."

Dette står når jeg skal registrere meg. For meg betyr dette at jeg må avslutte abonnementet for å ikke betale. Jeg trodde poenget med Buzzador er at du skal prøve ut og ikke at du skal ende opp med et abonnement? Så da må jeg selv passe på å avbestille? Da kunne jeg jo bare meldt meg inn uten via Buzzador?

Skrevet

Nå registerte jeg meg og så ser vi hva som skjer. Håper det ikke skal være noen kostnader.

Skrevet

Her er svaret jeg fikk fra support:

Når man deltar i kampanjen for LOVEFiLM registrerer man seg på vanlige måte gjennom deres sider (krav om å oppgi person- og kredittkortopplysninger), men ved å bruke lenken fra Buzzador får man en måned helt uten kostnader. Dersom man ikke sier opp medlemskapet før gratisperioden er over, går det over til betalingsmedlemskap.

Ta gjerne kontakt dersom du har flere spørsmål!

Med vennlig hilsen

Buzzador support

Skrevet

Tusen takk for at du la ut svaret her =) =)

Skrevet

Jeg betalte 1,-.kr med kredittkortet. Det an hende de tilbakefører den, men jeg ville ikke oppgi personnr mitt ved faktura.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...