*Rutletutt* Skrevet 9. juni 2009 #1 Skrevet 9. juni 2009 Jeg tåler ikke fløte, så kan ikke bruke ostekrem på gulerotkake...Jeg var så happy da Philadelphia kom med yoghurtosten sin - da kunne jeg endelig lage ostekrem:o)....nå har jeg ikke funnet den på evigheter, så da må jeg finne på noe annet...men vil det være godt med gulerotkake med vanlig hvit smørekrem? Noen som har smakt/prøvd det?
Langt-i-fra-perfekt Skrevet 9. juni 2009 #2 Skrevet 9. juni 2009 Jada det funker det, du kan jo bare smaksette den, med feks vanilije, sitron etc )
*Rutletutt* Skrevet 9. juni 2009 Forfatter #3 Skrevet 9. juni 2009 Supert, takk:o) da blir det gulerotkake med smørekrem til bursdagen min i morgen;o)
Langt-i-fra-perfekt Skrevet 9. juni 2009 #4 Skrevet 9. juni 2009 Også heter det smørkrem ;o) *fnis*............. Gratulerer med dagen i morgen, på forskudd! Kos deg )
*Rutletutt* Skrevet 9. juni 2009 Forfatter #5 Skrevet 9. juni 2009 He, he - good to know;o) Takk for det:o)
Langt-i-fra-perfekt Skrevet 9. juni 2009 #6 Skrevet 9. juni 2009 Ha-ha-ha, ja ikke sant ) håper du får bedre vær enn meg, her jeg bor er det meldt øs pøs! )
*Rutletutt* Skrevet 9. juni 2009 Forfatter #7 Skrevet 9. juni 2009 Hvor bor du da? jeg aner ikke hva slags vær det er meldt her faktisk...Bergen...har ofte regn på bursdagen min, faktisk...er nok generelt ikke en særlig snill person, haha;o)
Fire småtroll Skrevet 9. juni 2009 #8 Skrevet 9. juni 2009 Synes det er godt med melis på gulerotkaken også jeg da, men må ha sitron i den så den blir syrlig, da er det nydelig
*Rutletutt* Skrevet 9. juni 2009 Forfatter #9 Skrevet 9. juni 2009 Melisglasur? Det er sikkert godt også...)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå