Gå til innhold

Vanlig smørekrem (hvit) til gulerotkake?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tåler ikke fløte, så kan ikke bruke ostekrem på gulerotkake...Jeg var så happy da Philadelphia kom med yoghurtosten sin - da kunne jeg endelig lage ostekrem:o)....nå har jeg ikke funnet den på evigheter, så da må jeg finne på noe annet...men vil det være godt med gulerotkake med vanlig hvit smørekrem? Noen som har smakt/prøvd det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jada det funker det, du kan jo bare smaksette den, med feks vanilije, sitron etc :o)

Skrevet

Supert, takk:o) da blir det gulerotkake med smørekrem til bursdagen min i morgen;o)

Skrevet

Også heter det smørkrem ;o) *fnis*.............

Gratulerer med dagen i morgen, på forskudd! Kos deg :o)

Skrevet

He, he - good to know;o) Takk for det:o)

Skrevet

Ha-ha-ha, ja ikke sant :o) håper du får bedre vær enn meg, her jeg bor er det meldt øs pøs! :o)

Skrevet

Hvor bor du da? jeg aner ikke hva slags vær det er meldt her faktisk...Bergen...har ofte regn på bursdagen min, faktisk...er nok generelt ikke en særlig snill person, haha;o)

Skrevet

Synes det er godt med melis på gulerotkaken også jeg da, men må ha sitron i den så den blir syrlig, da er det nydelig :)

Skrevet

Melisglasur? Det er sikkert godt også...:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...