Gjest Skrevet 9. juni 2009 #1 Skrevet 9. juni 2009 han halter sånn! han har ikke slått seg eller noe,men han har fått en kul eller en klump på den ene labben...håper det ikke er noe veldig galt med han,vet at søsterens hans måtte nettopp avlives pga noe i foten,men hva det var vet jeg ikke. Men satser på at alt går bra
Gjest Bjørnen Collargol Skrevet 9. juni 2009 #2 Skrevet 9. juni 2009 Hvis dette er noe der nettopp har oppdaga så er jo sjansene hans mye bedre nå som dere får tatt han med til dyrlegen med en gang. Ønsker dere lykke til og håper dere får gode nyheter!
cherry coke Skrevet 9. juni 2009 #4 Skrevet 9. juni 2009 Uff! Skal krysse fingrene for at det går fint=)
Gjest Skrevet 9. juni 2009 #5 Skrevet 9. juni 2009 takk for det Tar jo hundre år og komme seg ut dørene i dag,Adrian har funnet ut at han vil ha seg en eeeekstra lang hvil,så jeg og emma sitter her å venter og venter og venter hehe. Vil jo gå med Rocco så fort som mulig!
Gjest Skrevet 9. juni 2009 #6 Skrevet 9. juni 2009 fikk visst ikke time før i morgen... Stakkars Emma begynte å gråte hun,trodde rocco skal til dyrelegen for å bli avliva! hun ble glad igjen når jeg sa di bare skulle se på foten hans
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå