Gå til innhold

Little miss perfect!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble sittende å se på det i går på "Fem". Hvis jeg hadde møtt de mødrene så kan jeg garantere at de hadde fått flathånda av meg! Makan til sjukt opplegg!!

Dette syns jeg er kjønnslemlestelse!! Helt forferdelig.... Tenk å miste perspektivet så fullstendig!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aner ikke hva dette er for noe, jeg?

Kjønslemlestelse? Mødre?

Skrevet

Vel, i går handlet det om mor og barn skjønnhetskonkurranse.. Programmet fulgte 2 par datter og mor i forberedelsene.. Mamma med silikonpupper og botox, og oversminkede 7-åringer i gallakjole. Nesten så jeg ikke klarte å holde på middagen. Hele programmet var en eneste "Finn 10 feil"... Og det mener jeg er en type kjønnslemlestelse; når du forteller ei 7 år gammel jente at det er fantastisk å få en rosa pokal for hvordan du tar deg ut i gallakjole, tupert hår og mer sminke enn hele "Great Garlic girls" på en god aften.

Skrevet

jeg så dette i forrige uke- helt tragisk. da var det om en rik familie og en fattig familie. ho rike jenta hadde egen trener og stilte i bikini til flere tusen kr, mens ho fattige fikk loppemarkedklær og ble trent av ei sinna mor som så ut som en narkoman. var helt fryktelig. da dattera ikke vant orket ikke mora prate med ho ei gang. huff og huff. den rike jenta så ut som ei levende dukke

Skrevet

det er helt drøyt... for et vanvittig press de stakkars jentene settes under! også sitter mødrene der og sier at ungene ønsker det selv.. det har jeg vondt for å tro på.stakkars unger.. bare i USA de kan forsvare sånt tror jeg, og mene at man er en god mor ved å utsette ungene for slankepress, motepress og sminke i en alder av 3-4 år. småunger skal for pokker ikke være sexy!! nemlig..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...