Gå til innhold

Noen som har Brio Go vogna?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er den like perfekt som jeg tror? Noen erfaringer. Har lest litt om den nå og liker veldig godt det jeg leser!

Videoannonse
Annonse
Gjest Bjørnen Collargol
Skrevet

Vi har og er veldig godt fornøyd med den. Liker veldig godt at den er så stabil og at du kan justere hvor fort den skal gå fremover :-)

Har også noen venner med samme vognen og de er også veldig fornøyde :-)

Skrevet

Å! Supert Takk for svar. Har du prøvd alle tre delene? Bruker du bilsetet i bilen, eller har du endt opp med å kjøpe et annet? Den har liksom alt vi har sett etter, så det er kjempefint å høre at dere er fornøyde!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...