*Rutletutt* Skrevet 9. juni 2009 #1 Skrevet 9. juni 2009 Hvis du kunne spise akkurat det du ville uten å tenke på kalorier, hva som er sunt og i det hele tatt?;o) Jeg ville spist en hel eske med All Bran med Cultura naturell, he he - er så utrolig godt!) Peanøtter og sjokolade hadde også fått ben å gå på;o)
erteposen + 4 Skrevet 9. juni 2009 #4 Skrevet 9. juni 2009 Is i massevis:) Ellers så har jeg dilla på sushi for tiden, og ønsker meg store mengder i kjøleskapet.
*Rutletutt* Skrevet 9. juni 2009 Forfatter #5 Skrevet 9. juni 2009 Nam-nam - ja cæcar-salat er knallgodt, legger det til på listen min også) Og kaken vi hadde i bryllupet, mandelbunn medvaniljesmørekrem...NAM!
Aliena Skrevet 9. juni 2009 #6 Skrevet 9. juni 2009 200 grams melkesjokolade. Den går skremmende fort ned. Eller nybakt focaccia.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 9. juni 2009 #7 Skrevet 9. juni 2009 en 7 retters middag... hehe jeg har ingen favorittrett, bare elsker mat på høyt nivå
*Rutletutt* Skrevet 9. juni 2009 Forfatter #8 Skrevet 9. juni 2009 he, he:o) Da skulle du vært i bryllupet vårt, der hadde vi syv-retters meny;o)
yasmina Skrevet 9. juni 2009 #9 Skrevet 9. juni 2009 peking duck staar hoeyt paa listen, det samme gjoer tempurareker og sushi.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå