Chickenmum Skrevet 9. juni 2009 #1 Skrevet 9. juni 2009 Skal på hagefest i helga, og i tradisjon tro serveres det mye god mat og mye god drikke. Hva er deres beste triks for å late som dere drikker? Jeg har ikke tenkt å si at jeg kjører, for da setter samtlige kvinner på festen ut radaren på babysøk - og så får jeg sikkert en masse spørsmål. ;-)
1 høne i haneflokken-født Skrevet 9. juni 2009 #2 Skrevet 9. juni 2009 kjøp deg en alkoholfri vin som du drikker av??
Chickenmum Skrevet 9. juni 2009 Forfatter #3 Skrevet 9. juni 2009 Ja - det har jeg tenkt på. Evt. bruke rester fra en kartongvin og fylle vanlig druejuice oppi.. Da blir det iallefall ekte. *ler* Største utfordringen blir vel med drink-konkurransen senere på kvelden, når alle skal mikse drinker og kåre den beste... :-S
♥ Drømmejenta ♥ Skrevet 9. juni 2009 #4 Skrevet 9. juni 2009 Eller drikk sprite (brusen altså) i et dramglass...noen ganger når jeg ikke har villet drikke, så har jeg lurt dem trillrundt med det hehe Gjerne ha en sitronbåt eller noe i.... Hehe:) Masse lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå