Anonym bruker Skrevet 9. juni 2009 #1 Skrevet 9. juni 2009 Jeg går til fysio pga bekkenløsning. Nå er det så vondt at jeg har behov for å redusere litt på arbeidsmengden. Så lurer jeg på om jeg må bestille time til fastlegen for å få dette ordnet, eller om fysioterapauten min kan gjøre dette?
Groosalugg Skrevet 9. juni 2009 #3 Skrevet 9. juni 2009 Nei, det kan de ikke. Kun lege kan skrive ut en sykemelding.
prekæs Skrevet 9. juni 2009 #4 Skrevet 9. juni 2009 Det troor jeg er feil. Jeg mener bestemt at kiropraktoren jeg brukte i fjor skrev sykemelding til meg. Mener også han nevnte at fysioterapauter gjør det.
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2009 #6 Skrevet 9. juni 2009 Fysio kan IKKE sykemelde sine pasienter. De kan anbefale legen å gjøre det, men ikke skrive en sykemeld selv. Kiropraktor, manuellterapeut og alle med videre spesialisering kan skrive ut sykemeld, men ikke fysioterapeuter. Hilsen Fysio.
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2009 #7 Skrevet 9. juni 2009 Å nei.. jeg så ikke det siste svaret... Hvem har rett??
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2009 #8 Skrevet 9. juni 2009 Tusen takk! Da skal jeg få time til legen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå