Liiiisa Skrevet 9. juni 2009 #1 Skrevet 9. juni 2009 Kor lenge søve småtrolla deres om natta,eller korlenge varer den?? her legge eg han som regel i 8 tida,men enkelte dagar kan det bli tidligare..men da våkna han så ufattelig tidlig.. i går la eg han halv 8 og våkna i dag tidlig hal 6! for min sin del syns eg ditta e forferdli tidlig
barbalib har to fine gutter Skrevet 9. juni 2009 #2 Skrevet 9. juni 2009 Sønnen min sovner rundt syv på kvelden, og våkner rundt fem om morgenen. Han er ni måneder nå, og har hatt det sånn siden han var fire-fem måneder gammel. Uansett når vi legger han våkner han omtrent fem (som regel før).
Gjest Skrevet 9. juni 2009 #3 Skrevet 9. juni 2009 Jeg legger han 18.30-19.00 og da sover han til engang melllom 6 og 7. Våkner som regel en gang ila natta for mat.
Sunnybeach4gull :) Skrevet 9. juni 2009 #4 Skrevet 9. juni 2009 Gutten min sover fra 18-18.30 til klokka 4 :-) me en mating mellom midnatt og halv 3 ;-)
FruTB Skrevet 9. juni 2009 #5 Skrevet 9. juni 2009 Her legges det kl 19, og sovnes kl 20. Sånn ca. Sover kjempeurolig med mange oppvåkninger frem til ca 22, også sovner han dypt - og våkner igjen en gang mellom 5:30 og 8:00 - som regel ca 6:30. Jeg har prøvd å legge både tidligere og senere, men det virker som om det er helt tilfeldig når han våkner om morgenen.
FrøkenJ Skrevet 9. juni 2009 #6 Skrevet 9. juni 2009 Prøver å greie å legge henne til fast tid hver dag. Dette går ikke!,alt avhenger av når den siste hvilen er. Så alt mellom halv 6 - 7 blir hun lagt. Så er det spørs hvor lenge hun skal dille/dalle/grine/sutre før hun sovner. Har våknet ca 1 gang om natta for mat,men den siste uka har det blitt både 2 og 3...vet ikke helt hvorfor. Tror det er fordi jeg har mistet så mye melk at hun ikke blir mett av en mating... Sover som regel til mellom 6-7. ser ut som at uansett når hun sovner så våkner hun til samme tid. Våkner nesten aldri på nattestid utenom mating (selv om hun per def. ikke trenger mat på natta),men hun sluker alltid mye når hun får,så jeg fortsetter med det.
Gjest Skrevet 9. juni 2009 #7 Skrevet 9. juni 2009 Lille legges stort sett rundt 6, og sover halv 7/7. Våkner for mat i 3-4 tiden og klokka 6. Som oftest klarer jeg å få henne til å sove enda litt etter det, varierende hvor lenge... som regel til 7, men hender seg en sjelden gang at hun glimter ril og sover til 8- halv 9. Hun er bare 6 mnd da;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå