Anonym bruker Skrevet 8. juni 2009 #1 Skrevet 8. juni 2009 har ei "venninne" som jeg har gått på barneskolen og ungdomskolen med, hun er 27 år, og sammen med samboeren sin, eller var da. hun har flyttet fra hjemstedet sitt, så derfor bare kontakt via facebook, og andre som kjenner henne. for et år siden fortalte hun at hun var gravid, viste rundt bilder av magen, men alltid med klær på... la ut masse innlegg på facebook og alt som var. om at hun gledet seg til å bli mor, og at hun var på ultralyder osv. ingen stusset på dette. og hennes mor gledet seg veldig til å bli bestemor. men ca 14 dager før terminen hennes, skriver hun ikke noe mer.. jeg prøver å sende private meld og sånn på facebook og sporer tlf nummeret hennes for å spør om hun har født. var gravid samtidig med henne, så litt spent etter at jeg fikk gutten min, om når hun fikk jenta hun ventet. vi hadde jo avtalt å fortelle hvordan fødselen og sånn hadde gått.. 2 mnd etterpå, snakker jeg med hennes mor på butikken. hun forteller at datteren aldri var gravid, hadde diktet opp alt, og at hun nå er innlagt på en psykiatrisk avdeling. at hennes samboer har gått fra henne pga denne store løgnen. hva får egentlig folk til å lyve om et svangerskap da? skjønner ikke dette jeg:( godt gjort å gjøre det svangerskapet ut iallefall...og ta bilder av seg med pute og sånn på magen... bildene var alltid av veldig dårlig kvalitet...så skjønner jo hvorfor nå i ettertid... huff....
LiLu:) Skrevet 8. juni 2009 #2 Skrevet 8. juni 2009 Oi du, vanskelig å si... Sikkert bra at hun får den hjelpen hun trenger. Er ikke lett og sette seg inn i hvordan hun tenker. Men det er jo synd på henne, hun trenger nok å få den støtten hun kan få.
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2009 #3 Skrevet 9. juni 2009 Kansje det var et innbillt svangerskap eller noe i den dur.. At hun ønsket så inderlig å bli mamma at hun gikk inni en slags drømme verden og ¨trodde¨ selv hun var gravid...
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2009 #4 Skrevet 9. juni 2009 Hun er jo innlagt på psykiatrisk avdeling som du sier... Er det da nødvendig å spørre hva som får henne til å lyve om noe sånt? Hun er neppe innlagt for å ha løyet, men fordi hun har et problem, og det er nok det som forårsaken løynen...
moota m storebror&lillebror Skrevet 9. juni 2009 #5 Skrevet 9. juni 2009 Stakkar! Det der er nok ikke så lett nei.
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2009 #6 Skrevet 9. juni 2009 Nei, er nok ikke lett for henne... men skjønner ikke helt hva jeg skal gjøre for henne, eller hvordan man skal gå frem for å hjelpe henne... redd for å såre henne om hun ser min baby HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå