Frøkna vårbarn 2014 Skrevet 8. juni 2009 #1 Skrevet 8. juni 2009 Har hatt endel kynnere, men ikke sånn alt for mange, og ikke så vonde. Men i kveld kjenner jeg de mye bedre og det er nesten som om magen er konstant hard. Kan det skyldes stress? Skal til legen i morgen for å diskutere en sykemelding pga bekkenet, men kynnerne i seg selv kan jo være et tegn på at det er på tide å ta det litt mer med ro? Nei, jeg får gå og legge meg tror jeg...
NyttHåp <3 baby nov 09 Skrevet 9. juni 2009 #2 Skrevet 9. juni 2009 jeg er bare i uke 16, men jeg har vært mye plaget med kynnere. Det begynte allerede i uke 11 hos meg..men jeg har sett at om jeg bare roer alt helt ned og ikke stresser med noe, så roer kynnerne seg raskt. jeg lar være å bære spesielt tungt, elelr jobbe med hendene høyt, så nå har jeg nesten ikke kynnere mere. Så du får prøve å meditere litt- og stress ned...
AngryBird Skrevet 9. juni 2009 #3 Skrevet 9. juni 2009 Hadde det sånn natt til lørdag, da var magen nesten konstant hard, såpass ille at hele magen ble øm. Lå der å prøvde å få sove, men ble jo en smule nervøs og det hjalp ikke stort.... (mer enn en smule og...) Etter en stund sto jeg opp og satte meg i sofaen og masserte magen med en god fet krem. Hjalp faktisk og magen ble gradvis mer avslappet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå