Anonym bruker Skrevet 8. juni 2009 #1 Skrevet 8. juni 2009 barnebidrag Når vi regner på bidragsveilederen på nv sine sider. skal jeg da ta me OS på inntekten min?
moota m storebror&lillebror Skrevet 9. juni 2009 #3 Skrevet 9. juni 2009 Jeg skal ikke krangle, men ville kanskje spurt nav for når vi var på mekling så sa han til oss at det ikke var inntekt for meg. Og at det ikke skulle regnes. Jeg hadde selv regnet med det, det -er- jo inntekten min, men han påsto nei.
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2009 #4 Skrevet 9. juni 2009 Jeg har ikke annet enn Overgangsstønad som inntekt, og den har alltid blitt tatt med. Alle pensjoner, arbeidsledighetstrygd, og skattepliktige stønader ellers blir regnet som inntekt. Jeg hadde jo stått med null som inntekt hvis ikke. Nav bruker ligningen min som grunnlag, og den viser jo at overgangsstønaden er min inntekt.
moota m storebror&lillebror Skrevet 9. juni 2009 #5 Skrevet 9. juni 2009 Ok jeg gir meg. Som jeg skrev synes jeg det var rart som han påsto at ikke os er inntekt. Man skatter jo tom av den..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå