Gå til innhold

Nyskjerrig på hva folk her inne mener :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet det er alt for tidlig å tenke på navn...men navnet Mia Elvira bare "ramla" inn her en dag! Vet ikke om jeg har hørt den kombinasjonen før men..Etter som jeg har tenkt så synst jeg det klinger så mystisk og fint!

Hva mener dere der ute?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg liker svært sjelden a-a ending, men der fungerte det.

Skrevet

Veldig fint :) Kanskje Mie Elvira også? Lykke til med navnevalg!

Skrevet

Jeg synes ikke Elvira er pent i det hele tatt, tenker på Elvis og gevir... Mia er mye brukt, men søtt, helt ok, rett og slett. Til sammenlikning synes jeg Marie er kjempefint...

Skrevet

Mia er nydelig, Elvira liker jeg ikke.

Skrevet

tungt siden begge slutter på -a, men mia er fint =)

Skrevet

Elvira er nydelig!, men Mia har jeg ikke sansen for. (Tenker faktisk på "lus-Mia" fra Madicken)

Skrevet

om du vil ha dobbeltnavn, så hvorfor ikke. Jeg tenker faktisk på en hund når jeg hører Mia, men det er jo min assosiasjon og ikke din.

Elvira er iallefall et artig navn.

Skrevet

jeg liker begge navnene jeg, og synes også at kombinasjonen er fin! men, når jeg prøver å si navnet vil liksom ikke tunga mi følge med! :) men prøv du, hvisk det, rop det og si det- fungerer det for deg så ta det-jeg synes navnene er nydelige :)

Skrevet

Det funka kjempebra! Liker både Mia og Elvira godt! Mia roer ned navnet Elvira, og Elvira spriter det opp :-) Flott flott flott!!!

Skrevet

Er ikke fan av dobbelt navn...

Elvira blir Elvira Nicolaysen for meg..og Mia er kjedelig!!

Skrevet

Morsomt å høre andres meninger :-) Både positive og negative!

Takker og bukker for mange svar:-)

Om det ender med dubbelt navn så tror jeg at det første blir mest brukt er jeg redd.. Minstejenta går allerede å peker på minimagen og sier ; Dæl lalla Mia inni!

Skrevet

Tror jeg ville gått for Mia Elvire i så fall. tungt med to a'er, som flere her sier..

Skrevet

Eg likar eigentleg ikkje namn i den sjangeren, men dette var veldig fint:-)

Skrevet

Var faktisk veldig fint=)=)=')

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...