Gjest biss med twins Skrevet 8. juni 2009 #1 Skrevet 8. juni 2009 Spurte på en barnepark om plass til jentene i dag, da tenkte jeg på en til to dager i uken..da fikk jeg til svar at jeg måtte ha dem der fullt hele uken, hvis ikke kunne jeg glemme det. Er det vanlig? Takke meg til åpen barnehage så lenge da:-)
marinas skatt Skrevet 8. juni 2009 #2 Skrevet 8. juni 2009 Mange år siden jeg hadde de to største i park... ( ca 15 år...) -Men er ikke parktiden fra 10-14 i sommerhalvåret ,og fra 11-14 i vinterhalvåret? - Og stengt hvis det er under -10 grader..... Når mine gikk i park kostet det kun 500kr pr mnd, og jeg sto fritt til og ha dem hjemme noen dager om jeg ville det...
Gjest biss med twins Skrevet 8. juni 2009 #3 Skrevet 8. juni 2009 Stemmer med tidene, for vår del hadde det kun vært fram til høsten så 10-14. På denne parken er det et ganske fint inneområde også, så vet ikke om de har stengt her under -10. Nei det er jo ikke så mye det er snakk om å betale, men jeg syns det er unødvendig å betale for hele uken når jeg ikke har noen grunn til å ha dem der mer enn en dag, toppen to:-) Eneste grunnen er at de kan være litt uten meg.. Jeg aner jo ingenting om parker, men trodde du kunne velge selv hvor mange dager i uken
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå