Anonym bruker Skrevet 8. juni 2009 #1 Skrevet 8. juni 2009 Hun er selv veldig stor.. Barna får spise hva se vil. Godteri, chips, junkfood og lite frukt og grønt.. Barnet kommer ofte hjem gråtende fordi det blir mobbet men mammaen bare trøster og sier at det har de ikke lov å si.. Har prøvd å snakke med henne, men dun sier dette er hennes sak og at ingen har noe med dette.. Hun sier barnet har det bra og må bare lære seg at mennesker er forskjellige,, Jeg er ikke fanatisk, men dette grenser til barnemishandling...
Anya74 Skrevet 8. juni 2009 #2 Skrevet 8. juni 2009 Be mora ta seg sammen. Si at det er greit at hun selv vil spise dritt, men barnet bør få alternativer. Jeg mener sånt som det du beskriver er omsorgssvikt og bør meldes til barnevernet. Hell, om du gir meg navnet på mora på pm skal jeg ringe barnevernet sjøl jeg.
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2009 #3 Skrevet 8. juni 2009 Enig med venninna di...dette er hennes sak!
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2009 #4 Skrevet 9. juni 2009 Min søster er veldig tynn men har en meget overvektig datter på 9 år. Søstera spiser lite og trener mye men hun putter mye dritt i sin datter. Som om hun kompenserer at hun selv ikke spiser usunt... Hun gir henne godteri, boller, pasta, og alt som ikke er grønt og frukt.... Jeg føler synd på min niese, hun er mobbet på skole. Jeg synes også at å gjøre sine barn feite bevist er barnemishandling!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå