Gå til innhold

Jeg har så vanvittig lite energi..jeg bare sover og sover

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva skjer? Og hva skal jeg gjøre? Jeg spiser normalt og er i normalt mye aktivitet. Jobber og har en ettåring. Utrolig slitsomt å være trøtt hele tida.

Noen som har noen tips, annet enn frisk luft og grønnsaker? :-)

Noen som har prøvd enoxin eller ginseng her?

Videoannonse
Annonse
Gjest Bjørnen Collargol
Skrevet

Har du vært slik lenge?

Kan være lavt stoffskifte feks... Be legen din om å sjekk det du. Hvis du ikke er gravid da?

Skrevet

ja jeg har prøvd enaxin. med GOD effekt. tok mixturen da. den er sterkere enn tabl.

Skrevet

Hva er Enaxin, hvor får man tak i det, hva koster det, og kan man ta det mens man ammer? Nysgjerrig ;)

Skrevet

Er det lenge siden du har sjekket jernlagrene dine? Kanskje det kan være noe tull der? Eventuelt stoffskiftet eller andre vitaminer som ikke er helt som de skal.

Skrevet

Du kan få legen til å ta litt blodprøver av deg. Du kan mangle noe, og stoffskifte er greit å sjekke siden du har vært gravid (men der er mange flere symptomer enn å være trett, så ikke stress).

Jeg fikk råd av legen om å bruke en blanding av ginseng og rosenrot, og starte med små doser. Jeg trengte det, og vitamin b12.

Skrevet

Kanskje jeg burde få sjekka litt hos legen, ja. Det er bare at jeg har høy terskel for å gå til legen, sånn som mange. Det å være trett og sliten er liksom ikke god nok grunn. Tror jeg peiser på med litt multivitamin, og kanskje enaxin mixtur, og ser hva som skjer :-)

Skrevet

Forresten så kjennes det ut som da jeg var gravid, men det vet jeg at jeg ikke er nå. Ganske slitsomt! Nåvel :-)

Skrevet

Du burde få sjekket hos legen.

Jeg har gått slik i tre år, noe som resulterte i 2mnd sykemelding.

Fremdeles jobber jeg ikke fullt..

Ta signalene på alvor..

Skrevet

Uffda.. Hva skjedde hos deg da? Hva sa legen?

Du har antagelig rett..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...