Ei lita tulle i juni :-) Skrevet 8. juni 2009 #1 Skrevet 8. juni 2009 Er 5+6 i dag, 6 uker i morra :-) fikk låne en Angel Sound av naboen her, som hun sa jeg burde prøve... Er det noen av dere der ute som har hørt hjerteslag på mitt stadie? Har lyst å prøve denne dingsen, men er redd for å kun høre mine egne hjerteslag...har sååå lyst å høre babyen sine :-)
Mamma_til_isabella Skrevet 8. juni 2009 #2 Skrevet 8. juni 2009 Vil anbefale deg å ikke prøve før etter 10 fullgåtte uker! Fikk streng beskjed om det på sykehuset da doppleren forstyrrer hjertet til babyen.... Men som regel kan man høre noe fra tidligst uke 12 for da kommer livmoren opp fra bekkenet
Ei lita tulle i juni :-) Skrevet 8. juni 2009 Forfatter #3 Skrevet 8. juni 2009 Okey... så det er fare for at jeg kan miste babyen altså, ved å bruke angel sounden? DET har jeg ihvertfall ikke lyst til... uff å uff..
Mamma_til_isabella Skrevet 8. juni 2009 #4 Skrevet 8. juni 2009 Nei,det er det ikke bevist!Men de sa at man ikke måtte bruke det så tidlig!Det er ikke gunstig for hjertet...Ville ikke tatt den sjansen! Det går jo uansett fort til uke 10 og du kan prøve å høre....Men det er egentlig litt tidlig det også! Om du er spent på å se går det jo an å ta en tidlig ultralyd da:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå