Gå til innhold

Psst..... Treff for gravide i Molde og omegn!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Håper på mange påmeldte og stor suksess! Alle med baby i magen er velkommen. Må være åresvis siden forrige treff, hvis det i det hele tatt har blitt arrangert et slikt treff i Molde før...

 

Vi treffes på Egon i Storgata (vest) kl 17 onsdag 17.juni. Meld deg på, se egen påmeldingstråd under BIM-treff eller finn samme tråden ved å klikke deg inn på http://www.barnimagen.com/forum/thread/140223696

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åå ! Dette vil jeg være med på ! Men er desverre bortreist :( Er det mulig at det blir arrangert flere ganger i sommer ?

Skrevet

Det var dumt da. Alle kan sette opp et nytt treff, ordnes på treff-sidene. Selv har jeg termin rett etter jazzen så det er ikke sikkert jeg kan være med flere ganger, men kan jo oppfordre de som kommer på treffet til å planlegge et nytt:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...