Gå til innhold

Notatbok/skrivebok med a-å register????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skjønner dere hva jeg mener?

Sukk, skulle så gjerne hatt tak i det, så notater jeg skriver på kurs osv kan sorteres enkelt, MENS jeg skriver dem.. Så det er lett å finne tilbake senere...

Også skulle jeg selvfølgelig hatt det til imorgen :P

Jeg som er så superflink til å planlegge!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skrivebok med a-å register er det dårlig med å få takV i i dag (vi har hatt forespørsel etter på arbeidet også, og jeg har ansvaret for innkjøp av kontorrekvista, så her har jeg gransket en del) med mindre du skal en liten notisbok/telefonbok. Her finnes det hos enkelte bokhandlere.

Vil anbefale deg at du skaffer et stk ringperm (den vanlige med to ringer) og et stk a-å register for ringperm, samt en vanlig kollegieblokk og "ordrebrett". Så kan du ta notater med kollegieblokken festet til ordrebrettet, slik at den blir god å skrive på, rive av arkene (som er ferdig hullet, så du behøver ikke tenke på hullemaskin) og sette disse pent og alfabetisk inn i ringpermen. Alt dette kan du få hos nærmeste kontorrekvisitaforretning. Med unntak av ordrebrettet (som er meget behagelig når man noterer, men ikke nødvendig) kan du også få alt dette ved en brukbar bok- og papirforretning (men da ofte til blodpris...)

Med en slik løsning kan du også blande ulinjerte og linjerte ark.

Løsningen fungerer godt her til arbeidsbruk hos oss!

Skrevet

God ide :)

Takk!

Er såpass vanskelig at jeg tenker meg a5 format også :P

Men det bør jeg jo også kunne finne..

Får kjøre innom Binders imorgen tidlig tenker jeg!

Skrevet

Alt (kanskje bortsett fra ordrebrettet) finner du A5-format, men ikke ta for gitt at det er lagervare på butikken. Men i løpet av en ukes tid kan det nok skaffes. Bare vær forberedt på dobbelt pris på A5 i forhold til A4. Kontorverdenens standard er A4, A5 er skreddersøm. Også skreddersøm er tilgjengelig. Men til helt annen pris og leveringstid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...