Anonym bruker Skrevet 8. juni 2009 #2 Skrevet 8. juni 2009 Rangerer, det fineste øverst: Eline Julie Ingrid Nicoline Ingen spesiell grunn, det er bare min smak. Var faktisk innom alle navnene da jeg skulle velge, men datteren min ble hetende Helene.
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2009 #3 Skrevet 8. juni 2009 Jeg liker Nicoline best, de andre navnene er kjempefine, men oppbrukt. Nicoline passer godt på en liten jente, og på en voksen dame.
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2009 #6 Skrevet 8. juni 2009 Nicoline, kjempefint! Julie og Eline er også fine, men ikke så fint som Nicoline
C&M&H Skrevet 8. juni 2009 #7 Skrevet 8. juni 2009 Min liste, det fineste først: Ingrid Julie Nicoline Eline Hvorfor ikke bare bruke Line? Mye finere det.
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2009 #8 Skrevet 8. juni 2009 Jeg syns Eline er flott! Ingrid og Julie er litt kjedelige.. Nicoline er fint, men mer et kattenavn, syns jeg, hehe!
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 8. juni 2009 #9 Skrevet 8. juni 2009 Nicoline -Nydelig Ingrid-Kjempe fint Eline -Fint Julie-Greit
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2009 #11 Skrevet 8. juni 2009 Ingrid er rent, enkelt og fint. De andre er sånn som alle småjenter nå til dags heter..
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2009 #12 Skrevet 8. juni 2009 Hvorfor diskuterer dere ikke navn på Navnedebatten? ( Se under Navneguiden t.v.)
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2009 #13 Skrevet 8. juni 2009 Nicoline er det en norsk versjon av navnet Nicole? Har ei datter som heter Nicole så jeg bare lurer:)
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2009 #15 Skrevet 8. juni 2009 Fordi, anonym 00:15, at da hadde ikke JEG svart, for jeg henger ikke der inne, men jeg har jammen meninger om det meste likevel
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2009 #16 Skrevet 8. juni 2009 Ingrid er eneste vettige av navna på lista etter mi meining. Heilt kurant og ok, men ikke favorittnavn om jeg sjøl skulle velge. De andre navna opplever jeg som et gufs fra tippoldemors tid, og burde, etter mi meining, vært gravlagt for lengst.
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2009 #17 Skrevet 9. juni 2009 Julie er nydelig da, men JuliA er enda finere- det heter min datter:) Nicoline synes jeg er helt intetsigende, et nytt og innholdsløst navn. Eline liker jeg dårlig, sikekrt pga assosiasjoner til noen jeg kjnner. Ingrid- vel det heter jeg selv. Som liten ønsket jeg meg et "søtere" navn, men i dag er jeg glad at foreldrene mine hadde vett til å gi meg et solid og rent navn med litt integritet... Ikke veronica eller charlotte, likosm.. Synes ingrid er veldig ordentlig:) Hilsen i
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2009 #18 Skrevet 9. juni 2009 Nicoline!! Det var veldig fint!! Liker også Julie veldig godt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå