luckymum Skrevet 8. juni 2009 #1 Skrevet 8. juni 2009 Hvor mye spiser deres bebiser som er 1-2 uker gamle?Lillemann her spiser ofte av en pupp og sovner ved den.Har gitt litt erstatning av og til for melka har brukt litt tid på å komme..men da selvfølgelig etter å ha gitt han melk av begge puppene. Da kan han gjerne drikke 40 ml med mme etterpå.Regner ikke med at han hadde drukket det om han ikke var mer sulten...lager alltid 65 ml.. Hvis han sovner når han har spist av bare den ene puppen kan han godt sove i 2.-3 timer,men da helst på en av oss.Han blir veldig urolig og begynner å gråte når vi legger han ned i bagen..Tror dere det er fordi han vil ha nærhet eller fordi han fortsatt er sulten?Når vi tar han opp og legger han oppå oss sovner han gjerne igjen.
erteposen + 4 Skrevet 8. juni 2009 #2 Skrevet 8. juni 2009 Jeg vet ikke mengden mine barn spiste. Synes ikke det høres ut som han ligger for mye med puppen, og så små babyer ønsker ofte å ligge nær. Trenger ikke å ha noe med mat å gjøre. Kanskje er det greit å ha et teppe fast rundt babyen? Hadde han vært sulten hadde han nok ikke sovet på mamma som lukter mat i 2-3 timer:) Jeg har hatt mye problem med amminga, og det høres ut som du har nok melk. Det er ikke sikkert det er lurt å gi barnet mme i tilfelle han øker mengden med melk, og la han heller ligge med puppen. Selv rota jeg det til fordi jeg ble usikker på om gutten fikk nok mat. Det høres ut som en gutt som trenger litt næhet og kos fordi han er så liten og ny i verden:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå