Lillespire ღdesemberbabyღ Skrevet 8. juni 2009 #1 Skrevet 8. juni 2009 Mener å ha hørt at skalldyr ikke er så bra.. men reker sto ikke på listen til matportalen. Betyr det at man kan spise det?
Gjest Nordavind fra sør Skrevet 8. juni 2009 #2 Skrevet 8. juni 2009 Ja...bare rå fisk som ikke er bra:)
awenka84 Skrevet 8. juni 2009 #3 Skrevet 8. juni 2009 kos deg med reker du har spist masse reker jeg:)
snuffe Skrevet 8. juni 2009 #4 Skrevet 8. juni 2009 Spis i vei. (Rå fisk er heller ikke frarådet på generell basis).
Lillespire ღdesemberbabyღ Skrevet 8. juni 2009 Forfatter #5 Skrevet 8. juni 2009 Så bra!! *Gleder meg*
Frøkna vårbarn 2014 Skrevet 8. juni 2009 #7 Skrevet 8. juni 2009 Suhsi kan man også spise, bare ikke tunfisk! Jeg spiste en god del sushi da jeg var i Japan, men der er det jo top notch når det gjelder hygiene. Ville ikke spist take-away sushi fra Deli deluca osv.
Storegull_09 * Lillegull_11 Skrevet 9. juni 2009 #8 Skrevet 9. juni 2009 Jeg og har spist mye reker.Men mest frosne(er like gode neste) for da er jeg på den sikre siden...De kan si at de er ferske i butikken, men har selv jobbet i butikk og vet at det ikke alltid er like bra det som ligger der desverre.. Men en ting jeg ikke viste er at reker kan en ikke spise når en ammer da.. Det er ikke noe lang liste ved amming..men det var hvertfall 1 ting de frarådet..Og løk og kål.. Så jeg spiser masse reker nå og koser meg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå