mei&mi + marcus :) Skrevet 8. juni 2009 #1 Skrevet 8. juni 2009 Har nettopp funnet ut at det er det lillegutten min har. Fikk Phenamin av legen i dag, lillegutt fikk en dose før han la seg kl 7 og har sovet siden!!! Går jo rundt meg selv her og sjekker han hvert 5 min. Det har ikke skjedd siden han var veelidig liten. Er 6 mnd på torsdag. De andre kveldene har det vært skriking hvert 15 min. Noen ganger sov han en time i strekk. Blir spennende å se hvordan dagen i morgen blir. Kanskje han blir en mer fornøyd baby nå?? For jeg har jo ikke skjønt at han har klødd! Har bare blitt frustrert og følt meg dønn mislykket fordi han skrek så masse og var så urolig.. Stakkar liten. Andre som har babyer med atopisk eksem? Hvilke kremer/medisin synes dere hjelper? Har brukt Dexem,Inotyol, A-derma krem og A-krem. Synes Inotyol funket best nederst på magen men har ikke funnet noe som funker på halsen, under armene,bak ørene og på huden inni valkene liksom. Alle tips taes imot med stoor takk. Nå vil jeg hjelpe lillegutt alt jeg kan for at han ikke skal ha vondt mer. :)
Septemberprinsen Skrevet 9. juni 2009 #2 Skrevet 9. juni 2009 Lillegutten her i huset har atopisk eksem, men er ikke så veldig hardt angrepet, og vi har holdt det i sjakk med A-derma krem. I tillegg vasker vi med olje, og bader 1-2 ganger i uken. Har aldri hørt om bruk av Inotyol på eksem før... Det er jo ikke særlig med fuktighet i den- tvert om så skal den hindre fuktighet å irritere huden (det er jo en stellesalve). Bruker du den kanskje på væskende eksem?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå