Gjest Tale30 Skrevet 8. juni 2009 #2 Skrevet 8. juni 2009 Kluss med fordøyelsen som oftest grunnet noe du har spist. Har man det kronisk, kan det være et tegn på magesår..
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2009 #3 Skrevet 9. juni 2009 Mat som gjør at magen produserer mye syre: sjokolade, kaffe, alkohol paprika ,brunost. ja og epleskall får man og mye syre av. Tygg på litt mandler så demper du syreproduksjonen litt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå