Gå til innhold

"Mamma,du var fin i dag" :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så heldig og ha verdens nydeligste datter som kommer med uventede og flotte kommentarer som gjør at hjerte slår litt ekstra!!

En kveld i ny og ned etter leggetid roper hun fra senga;"Mamma,du var fin i dag" eller "Mamma,jeg er så glad i deg,god natt" :)

Hun er til å nusse opp :) Jeg sier hver kveld at jeg er glad i henne og gir henne mange nattaklemmer! Og da er det så hyggelig å ha gått halveis ned fra soverommet og få en nydelig hilsen tilbake helt spontant :)

Noen flere som har barn som sier eller gjør ting som gjør at hjertet slår litt ekstra <3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja får stadig høre sånt fra 4åringen min :0D. Det er så herlig!! Fine kjeder, fine kjoler/skjørt -de få gangene jeg tar på meg det he he. Fint ditt og datt=) koselig!

Min sier ofte han er glad i meg. Ialle fall en gang om dagen.

Skrevet

Koselig med sånne kommentarer!

Jenta mi på 7 gir komplimenter ofte, hun er veldig opptatt av klær da og passer på å si om hun liker det (eller ikke). Hun ser også når jeg har farget håret eller klippet meg. Noen ganger når sengen hennes er blitt bytta på så er hun superhappy! (bytter oftere enn hun ser, heldigvis) :)

Gutten på 5 er veldig kosete og sier at han er glad i meg ofte, at jeg er verdens fineste mamma og sånn.

Og innimellom verdens slemmeste... Hehe... Barn er skjønne! :):)

Skrevet

jeg har en 5 åring som er veldig flink til å komentere hvis jeg har ordnet meg, trenger ikke være mer enn mascara og ordnet håret:-)

ååå så fin du er mamma!!!

da kommer som regel snart 3 åringen med den samme komentaren:-)

vi sier mange gang pr dag at vi elsker hverandre og er glade i hverandre.

han på snart 3 sier mamma, jeg er hjerte og biler glad i deg:-) det betyr visst myyyyye glad i meg!

tidligere hadde 5 åringen mamma, jeg er prinsesse, rosa, pingvin glad i deg! hihi;-)

så søtt da!!!!

lillebolla på 7 mnd sier ikke så mye enda da;-) men hun får høre både fra meg og gutta mange ganger pr dag hvor mye vi elsker og er glad i henne:-)

Skrevet

Åhh :) Det er så koselig og så godt !! Man kan jo se på barna at de lyser opp og blir ekstra glade! Bare alle kunne ha sagt noe flott hver dag til hverandre og barna sine.. :) Bare litt skryt eller en fin kommentar :) Trenger ikke være så mye :)Varmer,det gjør det så absolutt :oD

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...