Tomma Skrevet 8. juni 2009 #1 Skrevet 8. juni 2009 Hei, Jeg skal føde på Ullevål og det er ikke lenge igjen, så nå har jeg begynt å gjøre klar en bag Men så kom jeg på at kanskje babyen også må ha klær? Vet dere om babyene får klær å ha på seg mens vi er på sykehuset? (jeg vet at vi må ha med eget til å ha på når vi skal hjem) Vi havner sannsynligvis på hotellet og da er man vel egentlig mer eller mindre overlatt til seg selv? Noen som vet?
Én til Skrevet 8. juni 2009 #2 Skrevet 8. juni 2009 På hotellet på Ullevål må du ha med klær og bleier til babyen. Jeg bodde der sist :-) Det ligger noen bleier der, og bind til deg, men du trenger flere!
Poppie Skrevet 8. juni 2009 #3 Skrevet 8. juni 2009 Har ikke vært der selv, men skal dit. Tror du må ta med klær til babyen selv til oppholdet på hotellet, se her: http://www.ulleval.no/modules/module_123/proxy.asp?D=2&C=575&I=9806 Så jeg har pakket klær og noen få bleier til babyen (resten av bleiene kjøper vi når babyen er født og vi vet størrelse). Mulig du må ha med bind til deg selv også, det er jeg ikke sikker på... Noen andre som vet?
*Fødeklar med en pike i magen* Skrevet 8. juni 2009 #4 Skrevet 8. juni 2009 her på nordlandssykehuset får man alt man trenger, truser til deg selv, bind, bleier til babyen, tannbørste og tannkrem, såpe, klær til babyen, teppen til babyen og alt du trenger når du er der. Eneste jeg trengte å ha med var klær til meg å det babyen trengte til hjemreisen. også personlige ting som camera, mobil og slikt da selvfølgelig
Junimams* får oktoberbarn! Skrevet 8. juni 2009 #5 Skrevet 8. juni 2009 Jeg hadde ikke med klær da jeg fikk førstemann... og det angret jeg på... så jeg har pakket ned både nattiser og bodyer til sykehuset.
Tomma Skrevet 9. juni 2009 Forfatter #6 Skrevet 9. juni 2009 Tusen takk for svar ) Da pakker jeg ekstra klær til babyen og litt bind og sånn til meg selv.
*bolla pinnsvin* Skrevet 9. juni 2009 #7 Skrevet 9. juni 2009 Hvis du er et sted hvor de har klær, så hadde jeg ikke giddet å ta med. De klærne som er på sykehuset er helt greie og det eneste man trenger er hentesettet til man skal hjem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå