Gå til innhold

NAVN kan diskuteres på navnedebatten...

Anbefalte innlegg

Skrevet

...synes nå jeg da.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva syntes du skal diskuteres her da? Nesten alt som diskuteres her, kan også diskuteres på andre debatter. Det er her man får svar. Jeg har flere ganger stilt spørsmål i diverse debatter og endt opp med 0 svar, har da flyttet spørsmålet hit og fått masse svar. Sikkert derfor folk velger anonymforum til sine spørsmål.

Skrevet

Og innlegget du nettop har skrevet passer bedret på "si din mening" forumet...

Gjest Nordavind fra sør
Skrevet

Folk henger seg veldig opp i noen temaer innemellom, som det er andre forum til. Har jo fks noen dager hvor det florerer med slankeinnlegg her inne, andre dager kanskje abort og til tider er det bare ufyselige krangleinnlegg her inne. Det er jo forum for hvert av disse evnene, men blir vel kanskje ikke så mye brukt? Skjønner ikke helt hva som er vitsen med så mange forum her inne jeg da, men...:)

Skrevet

Ja, men da vile jo ingen av de som diskuterer navn her inne se det...

Skrevet

Det diskuteres ganske mye på nvanedebatten da.

Skrevet

Problemet er bare at man ikke kan svare eller poste anonymt på navnedebatten,og mange foretrekker det. (jeg gjør det, ikke fordi jeg vil rakke ned på andres navn, men fordi jeg synes det er så flaut å spørre om så mange navn, hehe)

Skrevet

Synes ikke det er flaut å spørre om mange navn jeg. Det er jo så enormt mange å velge mellom.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...