meg83 Skrevet 8. juni 2009 #1 Skrevet 8. juni 2009 Heisann! Da var vi litt mer igang igjen! Hadde forsamtale på Haukeland i dag. Fantastisk koselige folk, og de tok seg vikrelig god tid til oss!! Skikkelig positivt overraska! Nå blir det medisinstart 21.september og uttak i uke 45 (oktober). Blir spennende!!! Planen er Primolut, Synarela, Puregon, Ovitrelle og Crinone. Hva med dere? Hvordan går det ellers, og hvor i prosessen er dere? Klem fra meg, som skal prøve å bli litt mer aktiv her inne igjen nå =)
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 8. juni 2009 #2 Skrevet 8. juni 2009 hei meg:)) snakket litt med deg for en stund siden.. så bra at du er skritt nærmere da!!)er begynt på sprøyter jeg og skal ha ul nå på onsdag allerede for å sjekke om det er klart:) vet ikke om jeg sa det til deg sist men siden ventetiden var så lang på haukeland valgte vi prøve hausken istede..der gikk det fort gitt;) kjekt å "se" deg her igjen;) klem
Stjernoye,mini, engel & micro Skrevet 8. juni 2009 #4 Skrevet 8. juni 2009 Heisann=) jeg holder på med mitt første ivf forsøk, skal på ul på torsdag for å sjekke om eggene mine er store nok=) antatt ut/inn i uke 25/26. ellers går det greit, er begynt å bli rimelig øm/blåmerke aua i mageområdet og det er enkelte bevegelser jeg absolutt ikke klarer=( hehe ja er super sliten av alle hormonene som sprøytes inn;o) har nicket ditt en plass fra meeeeeeeen;o)
meg83 Skrevet 8. juni 2009 Forfatter #5 Skrevet 8. juni 2009 Heisann! Raske svar ;-) Så dere er omtrent likt i løypa nå da?! Spennende tider da!!! Huff, husker at jeg også ble litt blå.. Føltes ikke veldig bra å stikke mer da =/ Hormoner, ja.. =( Hva slags bivirkninger har dere hatt? Setter dere inn 1 eller 2 egg? Har 1 ønsker 2=): Skjønte ikke helt den siste setningen? Mulig jeg er dum nå, men.. =P
Stjernoye,mini, engel & micro Skrevet 8. juni 2009 #6 Skrevet 8. juni 2009 hehe meg83 har nicket ditt far en plass men aner ikke hvor, siden jeg ikke har hengt her inne så veldig lenge...har vært mer på dinbaby og slitere under et anna nick da;o) ja er litt blåfarga kan man si, men jeg føles som et stort blåmerke pga eggstokkene mine "vokser" aner ikke hva de gjør inni der men det er vondt=( enest ebivirkningen min er at jeg er kjempe trøtt, orker veldig lite=( aner egentlig ikke, trodde det var vanlig praksiss å sette inn 1 men, mulig jeg tar inn to om jeg har muligheten...og har nok egg da seff;o)
meg83 Skrevet 8. juni 2009 Forfatter #7 Skrevet 8. juni 2009 Hehe, OK =) Jeg har tidligere vært mye innom forumene Snart Klar og Mannen ikke klar, bl.a., og PCOS..? Hvor har du vært da? Kan jeg spørre hva ditt tidligere nick var? Jeg har vært veldig opp og ned i hvor aktiv jeg har vært med å skrive.. Tror 1 er vanlig på haukeland i hvert fall, men jeg skulle gjerne hatt inn 2 ;P Virker slitsomt med alle hormonene, men er nok verdt det!!
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 8. juni 2009 #8 Skrevet 8. juni 2009 jeg har ikke andre bivirkninger enn at jeg også er veeldig trøtt sover glatt rundt om jeg tilfeldigvis ligger meg på sofaen i syv tiden om kvelden! bare opp å ta sprøyte og tusle inni sengen igjen:) har aldri harr noe godt sove hjerte så syns dette var litt kult hehehe:)) men har ikke vondt i eggstokkene og føler ikke at de "vokser":( grubler litt på akkurat det... er inn og ut på tanken om ett eller to egg..vi skulle ta det når vi kom så langt så sjansen er nok der...kanskje den er mer tilstede i det private??mener å ha hørt det....håper jeg får bra nok egg til å fryse også... du da meg83?skal du sette inn ett eller to?
Stjernoye,mini, engel & micro Skrevet 8. juni 2009 #9 Skrevet 8. juni 2009 hmm hadde vel noe med stjernoye å gjøre, det hadde jeg siden jeg var gravid med knøttet også skifta jeg når vi ble prøver på nr 2... har variert veldig på aktiviteten jeg og, måtte ta en god pause rett før vi begynte på utredingen, da var jeg helt snudd på hode..så er vel først komt tilbake nå, når jeg begynte på sprayen.. hmm mulig jeg kan forhandle litt der da må vel kunne gå an å be om 2? eller? er litt slitsomt, nå er vel jeg langt ifra den som har det verst sånnsett...vi reagerer jo alle ulikt, minuset mitt er at jeg bruker bil hele tiden i jobb sammenheng så å være trøtt da er ikke helt bra, har veldig mye kjøring i løpet av en dag....
meg83 Skrevet 8. juni 2009 Forfatter #10 Skrevet 8. juni 2009 Virker slitsomt med den trøttheten asså...! Jeg ville absolutt ha valgt 2 egg hvis jeg kunne, men det går nok ikke, siden dette blir 1. ordentlige IVF-forsøk, vi bare er 25 og 26 år og det eneste som "feiler" oss er PCOs-en min... Misunner deg valget, jeg ville ha gått for 2!!
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 8. juni 2009 #11 Skrevet 8. juni 2009 vet jo ikke heelt sikkert om jeg får valget da..kommer vel litt an på kvaliteten på eggene osv..er de sånn ca så kunne jeg godt tenke meg sette tilbake to men er de perfekte så tror jeg kanksje vi bare går for det ene...blir glad bare jeg har noe bra å sette tilbake egentlig;)tar det litt som det kommer og sammen men legen.. er jo ikke så gaml vi heller i denne situsjonen..28 og 29..bare barnerumper hehehe;)
Stjernoye,mini, engel & micro Skrevet 8. juni 2009 #13 Skrevet 8. juni 2009 hihi da er jeg den eldste her;o) jeg er 31 bliiiir 32 og han 30...så håper at alderen min tilsier at vi får to=P men får se, enest esom er vitkig er at det komemr noen flotte egg ut og at gullegget fester seg=) men nå er det natta her=) sweet dreams når dere finner puta;o) skal se om jeg får sett etter deg i morra tøysekroppen, men spørs om jeg har tid*mumle*
meg83 Skrevet 8. juni 2009 Forfatter #14 Skrevet 8. juni 2009 Ingen av oss som er så gamle da, egentlig =) 30/31 er jo heller ingenting i dette gamet Men man kan jo alltids prøve seg ang.egg!! Sov godt =)
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 8. juni 2009 #15 Skrevet 8. juni 2009 den e grei har 1 ønsker 2;)))god natt tornerose;) det blir jeg kalt for tiden hehehe...
nurkeliten Skrevet 10. juni 2009 #16 Skrevet 10. juni 2009 De er fantastisk greie de som jobber på ivf-avdelingen, og veldig flinke. Jeg har hatt et egguttak i 2007. Har fått et barn etter fryseforsøk samme år, og har nettopp blitt gravid igjen på første søskenforsøk. Har fått satt inn ett egg begge gangene. Første gangen ønsket jeg virkelig at de satte inn to egg, men det var kun det ene som var av god kvalitet. Ønsker dere masse lykke til med prosessen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå