Anonym bruker Skrevet 8. juni 2009 #1 Skrevet 8. juni 2009 kjøpte ei vogn i 2007, som jeg begynte å bruke i 2008 når barnet mitt kom. Altså 1,5 års bruk. Nå er bremsen ødelagt, den har vært øedelagt i et år, men nå er det noe annet som har skjedd, det er vanskelig å slå den sammen fordi sporene har blitt skjeiv. Trodde vogner holdt en stund og til og med kunne gå i arv. Jeg liker vogna og hadde egentlig tenkt å bruke den til mine neste barn også. Folk arver jo vogner støtt så jeg trodde virkelig den skulle vare mer enn 1 år. Vi har aldri vært uforsiktig med den, spesielt siden vi skulle bruke den senere også...
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2009 #3 Skrevet 8. juni 2009 begynte med en setning i hodet og avslutta med en annen. Beklager.
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2009 #4 Skrevet 8. juni 2009 Det varierer fra merke til merke. Men du vet at det skal reklameres innen rimelighetens tid når skaden oppsto?? 1 år er absolutt ikke innen rimelighetens tid, så det får du nok ikke dekket uansett. Du får ta med deg vognen der du kjøpte den å høre, hvis ikke det er reklamasjon, er de nok behjelpelige med å få tak i deler til deg evnt. sende den inn til leverandør som kan fikse deg for deg (mot betaling). Skal du reklamere må du ihvertafll ha med kvittering. Lykke til.
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2009 #6 Skrevet 8. juni 2009 skjønner at vi ikke kommer langt med den bremsen, men synes det er synd at den begynner å bli ubrukelig allerede nå. Det er brio vi har. And as we speak, kom jeg på at vi kjøpte den i sverige. Når vi bodde i oslo. Altså, ikke bare bare å komme seg dit nå. Pokker....
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2009 #8 Skrevet 8. juni 2009 Da har du desverre ingen rettigheter til å reklamere i Norge. Det er det som det store minuset med å kjøpe barnevogn i utlandet. Er ikke alltid til syvende og sist man sparer på det... Bremsen er ikke vanskelig å bytte, den koster vell rundt 150-200 kroner tror jeg. Det andre som er ødelagt skjønner jeg ikke hva er, men det trenger ikke være noe hokus pokus det heller. En vogn er som en bil, ting blir ødelagt, å trenger service.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå